Jeziorany: Dostawa kruszywa łamanego o frakcji 0-31 mm w ilości 3270 ton na drogi gminne na terenie Gminy Jeziorany
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392748, fax 089 5392760. · Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OPIS II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kruszywa łamanego o frakcji 0-31 mm w ilości 3270 ton na drogi gminne na terenie Gminy Jeziorany. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa łamanego o frakcji 0-31 mm w ilości 3270 ton do naprawy dróg gminnych na terenie Gminy Jeziorany, dla sołectw: Franknowo, Tłokowo, Polkajmy, Kramarzewo w miejsca wskazane przez Zamawiającego. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.00.00.00-1. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA · Informacja na temat wadium: Zamawiający odstepuje od pobierania wadium. III.2) WARUNKI UDZIAŁU · Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z pkt. 8 SIWZ 8.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 8.2 Warunki udziału w postępowaniu 1. Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy PZP 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - prowadzą działalność w zakresie objętym zamówieniem, -oświadczenie, że wykonawca nie zalega na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne 3. Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - posiadają osoby do realizacji zamówienia - posiadają sprzęt do wykonani a zamówienia 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - oświadczenie o sytuacji ekonomicznej finansowej 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: - złożą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania z art. 24 ust 1 i 2 ustawy PZP Zamawiający dokona oceny spełnienia udziału w postępowaniu w oparciu o oświadczenia i wymagane dokumenty w formule spełnia/nie spełnia. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożą dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne było by unieważnienie postępowania. · Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oferta sporządzona na Formularzu ofertowym lub innym zawierającym wszystkie elementy zawarte we wzorze formularza - zał. Nr 2 do SIWZ 2. Oświadczenie z art. 22 ust. 1pkt 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - w druku oferty 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych. 5. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego z opłacaniem podatków i opłat - w druku oferty 6. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega na rzecz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - w druku oferty 7. Wykaz osób niezbędnych do wykonania zamówienia, który winno zawierać: - imię i nazwisko. -kwalifikacje (zał. Nr 3 do SIWZ ) 8. Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, który winien zawierać: - nazwę sprzętu -ilość (zał. Nr 4 do SIWZ) 9. Oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej - w druku oferty 10. Dane dotyczące zakresu powierzonych części zamówienia podwykonawcom 11. Oświadczenie o zapoznaniu się z przedmiotem zamówienia - w druku oferty 12. Oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na postawie art,. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - w druku oferty A. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3, 5 i 6 dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscu zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt A - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego dla kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, pokój nr 6, 7. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, pokój nr 19 (sekretariat). IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Numer ogłoszenia: 91613 - 2008; data zamieszczenia: 02.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy