Jeziorany: Termoizolacja ścian zewnętrznych z elewacją budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Konopnickiej 13 w Jezioranach - budynaek 3-kondygnacyjny.
Numer ogłoszenia: 158357 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Gminnych Jednostek Organizacyjnych, ul. Konopnickiej 13, 11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 718 10 60, fax 089 718 30 60.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termoizolacja ścian zewnętrznych z elewacją budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Konopnickiej 13 w Jezioranach - budynaek 3-kondygnacyjny..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z pkt 3 SIWZ Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu zadania pn: Termoizolacja ścian zewnętrznych z elewacją budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Konopnickiej 13 w Jezioranach - budynaek 3-kondygnacyjny. 3.2. Komplet specyfikacji technicznych oraz przedmiar robót stabnowią załącznik nr 11, który jest integralną częścią niniejszej SIWZ 3.3. Zamawiający posiada zakupione materiały, to jest CEGŁA KLINKIEROWA do wykonania cokolików w ilości 250 m2 W kosztorysie Wykonawca ma obowiązek uwzględnić w/w materiały Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·                  Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od pobierania wadium.

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z pkt 8 SIWZ 8.1. Warunki: 8.1.1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 8.1.2. Opis warunków: 1. Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Wymagane jest dysponowanie co najmniej 10 robotnikami w produkcji budowlano-montażowej oraz osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w branżach będących przedmiotem niniejszego zamówienia. 2. Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 roboty na obiektach użyteczności publicznej lub budynkach mieszkalnych wielorodzinnych o powierzchni elewacji nie mniejszej niż 1500 m2 każda z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3.Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust 1 pkt 1 - 3 ustawy PZP 4.Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy PZP 5.Nie zalegają z opłatami na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 6.Wykonawca prowadzi działalność w zakresie objętym zamówieniem. 7.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania. 8.Udzieli 24-miesięcznej gwarancji na wykonane prace. 9.Dysponuje narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia 8.1.3. Ocena spełnienia warunków: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

·                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie pkt 9 SIWZ 9.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.Wypełniony formularz oferty na załączniku nr 1. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument winien potwierdzać, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi niniejszego zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy ubiegający się wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie za- mówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego. 4.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne na rzecz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. 5.Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych. 6.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 roboty na obiektach użyteczności publicznej lub budynkach mieszkalnych wielorodzinnych o powierzchni elewacji nie mniejszej niż 1500 m2 każda z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ oraz z załączeniem dokumentów (referencji przypisanych do wskazanych zamówień) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie Nie udokumentowany wykaz nie zostanie uznany za właściwy dokument a oferta zostanie z tego powodu odrzucona. 7.Wykaz personelu - w tym celu należy przedstawić zestawienie z podaniem ilości osób przewidzianych do realizacji zamówienia. Wymagane jest dysponowanie co najmniej 10 robotnikami w produkcji budowlano-montażowej oraz osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej lub w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wraz z aktualnym potwierdzeniem przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadanym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej. Osoba wskazana w ofercie, jako odpowiedzialna za realizację zamówienia ze strony Wykonawcy robót zostanie wpisana do treści umowy o roboty. Zmiana wskazanej osoby będzie wymagać sporządzenia aneksu do umowy. Zmiana spośród pozostałych wskazanych osób kierownictwa budowy wymagać będzie złożenia pisemnego powiadomienia o planowanych zmianach, Wszystkie dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień winny być załączone do wykazu personelu kierowniczego (załącznik nr 3 do SIWZ) 7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ 8. Dane finansowe. Należy złożyć: 1. Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 3 - wg załącznika nr 5 do SIWZ 2. Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na co najmniej 100.000.00 złotych - stanowiącą (y) załącznik do oferty. 9. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ 10.Oświadczenie o czasookresie udzielanej gwarancji dobrego wykonania robót - na załączniku nr 7 do SIWZ 11.Oświadczenie o akceptacji treści wzoru umowy o roboty oraz wymagań i praw jakie sobie zastrzegł Zamawiający w SIWZ wg wzoru - załącznik nr 8 do SIWZ wraz z parafowanym załączonym wzorem umowy. 12.Wykaz podwykonawców (nazwa i adres oraz zakres realizowanych robót) - zgodnie z Załącznikiem Nr 9 do SIWZ 13.Do oferty należy załączyć Zestawienie wartości robót ze sporządzonego kosztorysu ofertowego przez Wykonawcę wg tabeli, która jest załącznikiem nr 10 do SIWZ. Wykonawca wybrany w trybie przetargu nieograniczonego przed podpisaniem umowy ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu pełny kosztorys zadania, który będzie załącznikiem do umowy. 14.Harmonogram rzeczowy z uwzględnieniem kolejności wykonywania prac wskazanych przez Zamawiającego: 1)elewacja wschodnia 2)ściana szczytowa południowa 3)elewacja zachodnia 4)ściana szczytowa północna 9.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9.1.2, 9.1.3 i 9.1.4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofer 9.3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscu zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9.2 - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego dla kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Gminnych Jednostek Organizacyjnych ul. Konopnickiej 13, 11-320 Jeziorany.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Obsługi Gminnych Jednostek Organizacyjnych ul. Konopnickiej 13, 11-320 Jeziorany.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).