Jeziorany: Obsługa bankowa budżetu Gminy Jeziorany
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392748, fax 089 5392760. · Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OPIS II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Gminy Jeziorany. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Jeziorany i podległych jednostek w pełnym zakresie wynikającym z ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych /Dz. U. Nr 249, poz. 2104 z późniejszymi zmianami/ Zasady wykonywania obsługi bankowej określi umowa zawarta pomiędzy Burmistrzem Jezioran a wybranym oferentem. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: -otwieranie i prowadzenie rachunków bieżących i rachunków pomocniczych; -realizacja poleceń przelewów do innych banków; -realizacja poleceń przelewów na rachunek w tym samym banku; -przyjmowanie wpłat gotówkowych; -dokonywanie wypłat gotówkowych; -uruchamianie w miarę potrzeb w każdym roku kalendarzowym obowiązywania umowy, kredytu w rachunku bieżącym Gminy Jeziorany do wysokości 400 000,00 zł w poszczególnych latach tylko na podstawowe przelewów i uchwały budżetowej oraz uchwały zmieniającej budżet z załącznikami bez ponownej oceny zdolności spłaty. Jedynym zabezpieczeniem będzie weksel in blanco; -sporządzanie wyciągów bankowych wraz z załącznikami za każdy dzień roboczy, w którym nastąpił obrót na rachunku; -miesięczna kapitalizacja odsetek od środków zgromadzonych na wszystkich rachunkach bankowych Gminy Jeziorany i jej jednostek organizacyjnych; -zapewnienie korzystania z usługi typu home - banking, przynajmniej na jednym komputerze w każdej jednostce organizacyjnej Gminy, umożliwiającej w szczególności realizację poleceń przelewów i uzyskiwanie informacji o historii operacji oraz stanie środków na rachunkach bankowych (bieżących i pomocniczych); -oprocentowanie środków na rachunkach bieżących i pomocniczych lub tworzenie automatyczne lokat overnight i weekendowych; -przyjmowanie lokat terminowych - tygodniowych, dwutygodniowych, miesięcznych i innych; -internetowa obsługa bankowa -inne usługi stosowanie do potrzeb Zamawiającego. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00-0. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 27.07.2011. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA · Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od pobierania wadium. III.2) WARUNKI UDZIAŁU · Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z pkt 8 SIWZ Warunki: 8.1.1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe /tj. Dz. U. z 2002r. Nr 72, poz. 665 z późniejszymi zmianami/ 6)posiadają placówkę /oddział, filię/ banku na terenie miasta Jeziorany, lub przedłożą zobowiązanie o utworzeniu takiej placówki w terminie dwóch miesięcy od dnia podpisania umowy 7)uruchomią bezpłatnie w każdej jednostce organizacyjnej Gminy połączenie elektroniczne na 1 stanowisku komputerowym. 8.1.3. Ocena spełnienia warunków: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. · Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z pkt 9 SIWZ 9.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1/ Oferta sporządzona na formularzu ofertowym lub innym ale zawierającym wszystkie elementy zawarte we wzorze formularza - zał. Nr 1 2/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 -3 ustawy oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy [zał. Nr 2]; 3/ Aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej [wystawiony(e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; 4/ Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych. 5/ Bilans oraz rachunek zysków i strat z ostatnich dwóch lat albo z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż 2 lata [zał. Nr 3] 6/ Dokumenty organizacyjne oferenta takie jak: a.plan działalności na okres co najmniej dwuletni wskazujący, że działalność ta będzie bezpieczna dla środków pieniężnych gromadzonych w bank b.informacje o organach i organizacji banku c.informacje o usługach dodatkowych poza wykonywaniem czynności określonych w art. 5 ust 1 i 2 Prawa bankowego 7/ Oświadczenia: a.o rodzaju i zakresie gwarancji na wypadek pogorszenia się i wiarygodności płatniczej lub postawienia w stan niewypłacalności b.o możliwości pozyskania gwarancji i poręczeń bankowych c.o terminach realizowanych zleceń 8/ Formularz określający ceny świadczonych usług [zał. Nr 4] 9.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9.1.3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 9.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscu zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9.2 - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego dla kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Jezioranach, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany sekretariat Urzędu pokój nr 19. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Numer ogłoszenia: 170158 - 2008; data zamieszczenia: 24.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi