Jeziorany: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego złotowego na sfinansowanie planowanego deficytu w związku z realizacja zadania :podwyższenie kapitału Spółki Wodociągów i Kanalizacji z o.o. w Jezioranach z przeznaczeniem na budowę wodociągu Kostrzewy
Numer ogłoszenia: 172270 - 2008; data zamieszczenia: 25.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392748, fax 089 5392760.

·                       Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego złotowego na sfinansowanie planowanego deficytu w związku z realizacja zadania :podwyższenie kapitału Spółki Wodociągów i Kanalizacji z o.o. w Jezioranach z przeznaczeniem na budowę wodociągu Kostrzewy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest : Zaciągnięcie kredytu długoterminowego złotowego na sfinansowanie planowanego deficytu w związku z realizacja zadania: podwyższenie kapitału Spółki Wodociągów i Kanalizacji z o.o. w Jezioranach z przeznaczeniem na budowę wodociągu Kostrzewy wg. CPV 66.13.00.00-0 usługi udzielania kredytu. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: -kwota kredytu 468 999,00 zł. -uruchomienie kredytu w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy kredytowej -okres kredytowania 8 lat -spłata kredytu nastąpi w latach 2009-2016 -karencja w spłacie rat kapitałowych do 1 roku - spłata rat kapitałowych - 4 raty w każdym roku budżetowym w okresie kredytowania, do 25 dnia każdego pierwszego miesiąca kwartału, tj.: do 25 stycznia, 25 kwietnia, 25 lipca i 25 października każdego roku, -spłata odsetek w okresach miesięcznych -oprocentowanie wg stopy WIBOR dla depozytów 1-miesięcznych, przyjmując stopę WIBOR z dnia 31 lipca 2008 roku -stała marża bankowa 3. Zabezpieczenie - weksel in blanco z deklaracją wekslową. 4. Celem przygotowania oferty zamawiający prześle następujące dokumenty: - uchwałę Nr XV/172/08 Rady Miejskiej w Jezioranach z dnia 15 lipca 2008 rokuw sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego złotowego. - sprawozdania: RB-NDS, Rb-N, Rb-z - za 2007 rok i I kwartał 2008 roku. - opinię Regionalnej Izby Obrachunkowej o możliwości sfinansowania deficytu budżetowego Gmin oraz udostępni: budżet Gminy na 2008r. jest dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego pod adresem: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl 5. Wymagany termin realizacji zamówienia - uruchomienie kredytu w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy. Okres kredytowania 8 lat. Spłata kredytu nastąpi w latach 2009-2016 6.ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE PRAWO: -nie wykorzystania w całości kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat, -wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat z tytułu skrócenia okresu kredytowania, -zrefundowania z kredytu wydatków poniesionych przed zawarciem umowy kredytowej, -przelania kredytu na rachunek wskazany przez zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·                       Informacja na temat wadium: Zamawiajacy odstępuje do pobierania wadium.

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·                       Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z pkt 8 SIWZ 8.1. Warunki: 8.1.1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 8.1.3. Ocena spełnienia warunków: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

·                       Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z pkt 9 SIWZ 9.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.Oferta sporządzona na formularzu ofertowym lub innym ale zawierającym wszystkie elementy zawarte we wzorze formularza - zał. Nr 1 2.Oświadczenie, o treści zgodnej z załącznikiem Nr 2 do SIWZ 3.aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru potwierdzający, że Wykonawca prowadzi działalność o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4.w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba upoważniona, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, jeżeli upoważnienie nie wynika z innych dokumentów wchodzących w skład oferty. Treść pełnomocnictwa musi dokładnie określać zakres umocowania. 5.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego /druk oferty/. 6.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne na rzecz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego /druk oferty/ . 9.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9.1.3 dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 9.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscu zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9.2 - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego dla kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2008 godzina 14:00, miejsce: Urząd Miejski , Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, sekretariat Urzędu pokój nr 19.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).