Jeziorany, 16.08.2008 r.
BR.341 - 19/08 Burmistrz Jezioran, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. /Dz. U. 2007 r. Nr 223, poz. 1655) unieważniam postępowanie na wykonanie zadania pn. „Zaciągnięcie kredytu długoterminowego złotowego na sfinansowanie planowanego deficytu w związku z prowadzonymi zadaniami majątkowo – inwestycyjnymi Gminy”” prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, ogłoszonego na Portalu w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych pod 191049 zamieszczonego w dniu 14.08.2008 r. oraz na stronie internetowej Zamawiającego i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego ponieważ postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy. Opis przedmiotu zamówienia jest niepełny. Równocześnie informuję, że ogłaszam na to zadanie nowy przetarg nieograniczony. OGŁOSZENIE
o
unieważnieniu postępowania