Jeziorany: Zakup i dostawa materiałów do budowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Potryty
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. , ul. Kościuszki 23, 11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 718 13 52, fax. 089 718 26 77. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka ze 100 % udziałem Gminy. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OPIS II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów do budowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Potryty. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z pkt 3 SIWZ 3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów do budowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Potryty. Zamówienie obejmuje dostawę sukcesywną według zapotrzebowania Zamawiającego wraz z transportem i rozładunkiem materiałów w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 3.2. Realizacja każdego zamówienia złożonego telefonicznie, za pośrednictwem faxu lub złożonego pisemnie nastąpi w nieprzekraczalnym czasie do 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia 3.3. Realizowanie dostaw następować będzie częściami. Wielkości poszczególnych zamówień cząstkowych określane będą przez Zamawiającego poprzez złożenie zamówienia cząstkowego (pisemnie, telefonicznie lub faxem) 3.4. Podane potrzeby stanowią szacunkową wielkość zapotrzebowania w okresie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości poszczególnych materiałów, która dostosowana będzie do potrzeb. 3.5. Na każdy dostarczony materiał należy dołączyć atesty i certyfikaty jakości. 3.6. Zamawiający zastrzega sobie niezmienność cen dostaw materiałów w trakcie realizacji zadania przez okres trwania umowy 3.7. Zakres dostawy: L.p.Wyszczególnienie materiałów j.m. ilość 1 Rura PE O 90 mb 3876 2 Rura PE O 50 mb 763 3 Rura PVC O 200 mb 733 4 Rura PVC O 160 mb 122 5 Trójnik PE O 50 szt. 6 6 Dwuzłączka PE O 50 szt. 15 7 Dwuzłączka PE O 90 szt. 77 8 Kręgi betonowe 1200 mm - wys. 500 mm szt 56 9 Pokrywy betonowe 1400 mm z otworem szt 14 10 Hydrant podziemny 80 mm KPL szt 2 11 Właz kanałowy żeliwny ciężki szt 14 12 Rura karbowana 425 mm mb 65 13 Kineta PE 200 szt 29 14 Pokrywa PVC do rur karbowanych szt 29. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2008. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od pobierania wadium III.2) WARUNKI UDZIAŁU · Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z pkt 8 SIWZ 8.1. Warunki: 8.1.1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 8.1.2. Warunki udziału w postępowaniu: 1)Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy PZP 2)Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 24 ust 1 i 2 ustawy PZP 3)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - prowadzą działalność w zakresie objętym zamówieniem, -oświadczenie, że wykonawca nie zalega na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne 4) Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - posiadają osoby do realizacji zamówienia - posiadają sprzęt do wykonani a zamówienia 5) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: -oświadczenie o sytuacji ekonomicznej finansowej 6) Udzielą gwarancji na zakupione materiały na okres 5 lat. 8.1.3. Ocena spełnienia warunków: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. · Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z pkt 9 SIWZ 9.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1/ Oferta sporządzona na formularzu ofertowym lub innym, ale zawierającym wszystkie elementy zawarte we wzorze formularza - zał. Nr 1 2/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 -3 ustawy oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy [załącznik nr 2 i 3 do SIWZ]; 3/ Aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej [wystawiony(e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; 4/ Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych. 5/ Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego[druk oferty] ; 6/ Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne na rzecz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego [druk oferty]; 7/ Oświadczenie o dysponowaniu potencjałem technicznym i kadrowym do wykonania przedmiotu zamówienia - druk oferty 8/ Oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej - [druk oferty]; 9/ Zaakceptowana treść projektu umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ 10/ Kalkulacja zamówienia - Załącznik nr 5 do SIWZ 9.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9.1.3 dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 9.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscu zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9.2 - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego dla kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., ul. Kościuszki 23, 11-320 Jeziorany. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Numer ogłoszenia: 282533 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., ul. Kościuszki 23, 11-320 Jeziorany.