Jeziorany: Zakup i dostawa przepompowni ścieków do budowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Potryty
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. , ul. Kościuszki 23, 11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 718 13 52, faks 089 718 26 77. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka ze 100 % udziałem Gminy. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa przepompowni ścieków do budowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Potryty. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z pkt 3 SIWZ 3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przepompowni ścieków do budowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Potryty. 3.2. Zakres dostawy KOMPLETNYCH PRZEPOMPOWNI ŚCIEKÓW Z WYPOSAŻENIEM: 1. Przepompownia ścieków P 1 1 szt. (zbiorcza - główna): - zbiornik z polimerobetonu D 1500 H 4300 mm 2. Przepompownia ściekowa P 2 1 szt. (zbiorcza): - zbiornik z polimerobetonu D 1200 H 5500 mm 3. Przepompownia ściekowa P 3 1 szt. (zbiorcza: - zbiornik z polimerobetonu D 1200 H 3900 mm 4. Przepompownie ścieków przydomowe PD 5 szt : - zbiornik z tworzywa sztucznego D 1000 H 2580 mm 5. Przepompownia przydomowa PD 1 szt. o parametrach: - zbiornik z tworzywa sztucznego D 1000 H 2580 mm 6. Przepompownie i ich wyposażenie opisane w zał nr 6 do niniejszej SIWZ: a/Przepompownia ścieków PD1, PD2, PD3, PD4 i PD5 - zał. Nr 6 wiersz 1 b/ Przepompownia ścieków PD6 - zał. Nr 6 wiersz 2 c/ Przepompownia ścieków P1(zbiorcza - główna) - zał. Nr 6 wiersz 3 d/ Przepompownia ścieków P2(zbiorcza) - zał. Nr 6 wiersz 4 e/ Przepompownia ścieków P3(zbiorcza) - zał. Nr 6 wiersz 5 3.3 Dostawa musi zawierać cały komplet przepompowni ścieków aby po zmontowaniu i podłączeniu zasilania w energię przepompownia tłoczyła ścieki.. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.12.2008. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od pobierania wadium III.2) WARUNKI UDZIAŁU · Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z pkt 8 SIWZ 8.1. Warunki: 8.1.1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 8.1.2. Warunki udziału w postępowaniu: 1)Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy PZP 2)Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 24 ust 1 i 2 ustawy PZP 3)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - prowadzą działalność w zakresie objętym zamówieniem, -oświadczenie, że wykonawca nie zalega na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne 4) Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - posiadają osoby do realizacji zamówienia - posiadają sprzęt do wykonani a zamówienia 5) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: -oświadczenie o sytuacji ekonomicznej finansowej 6) Udzielą gwarancji na zakupione materiały na okres 12 miesięcy 7) Przepompownie ścieków i ich wyposażenie spełniają wszystkie warunki i parametry opisane w pkt 3 SIWZ i w załączniku nr 6 do SIWZ 8.1.3. Ocena spełnienia warunków: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.. · Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z pkt 9 SIWZ 9.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1/ Oferta sporządzona na formularzu ofertowym lub innym, ale zawierającym wszystkie elementy zawarte we wzorze formularza - zał. Nr 1 2/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 -3 ustawy oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy [załącznik nr 2 i 3 do SIWZ]; 3/ Aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej [wystawiony(e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; 4/ Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych. 5/ Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego[druk oferty] ; 6/ Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne na rzecz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego [druk oferty]; 7/ Oświadczenie o dysponowaniu potencjałem technicznym i kadrowym do wykonania przedmiotu zamówienia - druk oferty 8/ Oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej - [druk oferty]; 9/ Zaakceptowana treść projektu umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ 10/ Kalkulacja zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ 11/ Oświadczenie o udzieleniu gwarancji na dostarczone urządzenia [druk oferty]; 12/ Opis spełnienia warunków i parametrów przepompowni zawartych w załączniku nr 6 do SIWZ - załącznik nr 7 do SIWZ 9.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9.1.3 dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 9.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscu zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9.2 - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego dla kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., ul. Kościuszki 23, 11-320 Jeziorany. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Numer ogłoszenia: 288771 - 2008; data zamieszczenia: 29.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., ul. Kościuszki 23, 11-320 Jeziorany.