Jeziorany: Zakup i dostawa wraz z montażem pojemników podziemnych na odpady komunalne i do selektywnej zbiórki - I etap
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran , Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392748, faks 089 5392760. · Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa wraz z montażem pojemników podziemnych na odpady komunalne i do selektywnej zbiórki - I etap. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem 9 podziemnych pojemników na odpady komunalne i do selektywnej zbiórki (papier, plastik, szkło) umieszczonych w kontenerach betonowych. 2.Lokalizacja - miasto Jeziorany: a)ul. Sawickiej: - 3 pojemniki o pojemności 3 m3 każdy zlokalizowane obok siebie w jednym wykopie do selektywnej zbiórki; - 2 pojemniki o pojemności 3m3 każdy zlokalizowane obok siebie w jednym wykopie na odpady komunalne. b)ul. Kościuszki: - 3 pojemniki o pojemności 3 m3 każdy do selektywnej zbiórki; - 1 pojemnik o pojemności 3m3 na odpady komunalne. Pojemniki zlokalizowane obok siebie w jednym wykopie. 3.Opis składników pojemnika a)prefabrykowany betonowy silos - silos jest częścią pojemnika i jest wykonany z wzmacniającego betonu. Silos składa się z jednego betonowego bloku. b)Pojemnik - pojemnik składa się z trzech głównych elementów: - kontenera podziemnego, który zawiera obudowę, klapy podłogowe i układ opróżniania i podwieszania kontenera, - odłogi, - kiosku wrzutowego. 4.Opis pojemników w części nadziemnej: a)Pojemnik na szkło - kiosk wrzutowy koloru niebieskiego b)Pojemnik na plastik - kiosk wrzutowy koloru żółtego c)Pojemnik na papier - kiosk wrzutowy koloru szarego d)Pojemnik na odpady komunalne - kiosk wrzutowy koloru zielonego 5.Wymiary pojemników: a)Wysokość - 1850 mm b)Szerokość - 1850 mm c)Głębokość - 1900 mm 6.Pojemniki składają się z prefabrykowanego betonowego silosu oraz stalowego kontenera. Kontener jest elementem ruchomym, wyciąganym z silosu i jest opróżniany przy pomocy samochodu z dźwigiem HDS. Górna część kontenera - kiosk wrzutowy, jest wykonana z blachy ocynkowanej i lakierowanej w/w kolorach. 7.Montaż pojemników należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę.. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od pobierania wadium III.2) WARUNKI UDZIAŁU · Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Opis warunków: 1)W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; b.spełniają warunki udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych; c.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali co najmniej 3 zadania na dostawę wraz z montażem pojemników podziemnych. d.dysponują potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego; e.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. dysponują osobami (osobą) posiadającymi(ą) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w następujących branżach: -budowlanej: kierownik budowy; f.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wymaganych warunków: 1/Ocena spełniania w/w warunków wymaganych od Wykonawców opisanych w pkt 1, zostanie dokonana na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 2/Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, Zamawiający wybierze 5 wykonawców, którzy udokumentują w najwyższym stopniu doświadczenie wykonawcze i otrzymają największą liczbę punktów wg następującej zasady ocen: za każde wykonane zamówienie ponad wymagane minimum, potwierdzone pozytywnymi referencjami wykonawca otrzyma 1 punkt. 3/W sytuacji uzyskania takiej samej najmniejszej w kolejności liczby punktów przez więcej niż jednego wykonawcę o zaproszeniu do złożenia ofert zdecyduje największa wartość brutto zrealizowanych zamówień, po zsumowaniu przez Zamawiającego wartości zamówień wykazanych przez tych wykonawców. Wybranych 5 wykonawców zostanie zaproszonych do składania ofert (gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5 zostaną zaproszeni wszyscy wykonawcy). 4/Nie spełnienie choćby jednego z warunków wymaganych od wykonawców skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP.. · Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (art.24 - 26 ustawy Pzp) Rozporządzenie PRM w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2007 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) 1.Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypełniony wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 2)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, to jest wykonali co najmniej 3 zadania na dostawę wraz z montażem pojemników podziemnych z podaniem wartości wykonanych zamówień. 5)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - kierownik budowy 6)Oświadczenie o udzieleniu minimalnej gwarancji na okres 3 lat licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia 7)Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 8)Dokumenty stwierdzające, że osoby (osoba), o których(ej) mowa w pkt 4 posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające przynależności tej osoby do izby i ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (dotyczy kierowników robót i kierownika budowy). Uwaga: dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt 2, 5 i 6 mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Wzór wniosku i załaczników do wniosku dostępne są na stronie internetowej zamawiającego. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany sekretariat Urzędu (pokój nr 19). IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Numer ogłoszenia: 87378 - 2009; data zamieszczenia: 01.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ będzie doręczona wraz z zaproszeniem do składania ofert.