Jeziorany: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu złotowego na finansowanie planowanego deficytu na kwotę 120.000,00 zł - kredyt 6
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran , Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392748, faks 089 5392760. · Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu złotowego na finansowanie planowanego deficytu na kwotę 120.000,00 zł - kredyt 6. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu złotowego na finansowanie planowanego deficytu na kwotę 120.000,00 zł - kredyt 6 Kwota kredytu - 120.000,00 zł będzie przeznaczona na: -modernizację dachu Szkoły Podstawowej w Jezioranacgh- 80.000,00 zł -zakup blachodachówki dla Gminazjum w Jezioranach - 40.000,00 zł. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 3. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od pobierania wadium III.2) WARUNKI UDZIAŁU · Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy - art.22 ust.1 Pzp: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. B.Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z póżn. zm.), w tym w szczególności nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2. 2.Bank państwowy, konsorcjum bankowe lub bank utworzony na podstawie ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz. U. z 2002r. Nr 72, poz. 665) oraz innych przepisów prawa obowiązujących w RP. 3. Za spełnienie warunków udziału w postępowaniu uważać się będzie wykonawców: 1)o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt.1 - aktualny odpis z właściwego rejestru potwierdzający, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujący osoby upoważnione do dokonania czynności prawnych o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 potwierdzony odpowiednimi dokumentami, wymienionymi dalej, 2)o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 - nie zaleganie z bieżącą zapłatą podatków - US i ZUS, 3)o których mowa w art. 22 ust.1 pkt. 4 - nie podleganie wykluczeniu z zamówieniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 oraz ust. 2 pkt. 1 prawa zamówień publicznych,. 4.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt 9 SIWZ, wg formuły: spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 5.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli zaświadczeń, oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.. · Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Punkty ze Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: 9.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1)Ofertę na formularzu wg wzoru określonego w załączniku Nr 1 do SIWZ lub ofertę zawierającą wszystkie elementy wzoru zał. nr 1 do siwz.. Wymagana forma dokumentu - oryginał. 2)Przygotować i załączyć formularz kalkulacji kosztów kredytu w oparciu o podane informacje w SIWZ w wersji elektronicznej zgodnie ze wzorem przedstawionym w załączniku nr 4 do SIWZ lub kalkulacje, która będzie zawierała wszystkie elementy ze wzoru zał. nr 4 3)Załączyć projekt umowy kredytowej zgodnie z pkt. 22 SIWZ (w formie papierowej i elektronicznej). 4)Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp oraz że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2. wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 i3 do SIWZ, Wymagana forma dokumentu - oryginał; b)aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego, uprawniający do wystąpienia w obrocie prawnym i gospodarczym wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę c)Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego - zał. Nr 1- druk oferty; d)Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne na rzecz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - zał. Nr 1- druk oferty; 5) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza (zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie - Dz. U. z 2002r. Nr 42, poz.369 z późn. zm.). 6) W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie - należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza (zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie - Dz. U. z 2002 r. Nr 42, poz. 369, z poźn. zm.). 9.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9.1.4 c dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 9.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscu zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9.2 - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego dla kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jezi8orany.nowoczesnagmina.pl. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Jezioranach, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, pokój nr 19 - sekretariat. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Numer ogłoszenia: 234835 - 2009; data zamieszczenia: 07.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nieodpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego i w siedzibie Urzędu Miejskiego w Jezioranach, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, pokój 6 - 7 w godzinach pracy urzędu.