Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 234835-2009 z dnia 2009-12-07 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Jeziorany Jeziorany: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu złotowego na finansowanie planowanego deficytu na kwotę 120.000,00 zł - kredyt 6. Numer ogłoszenia: 8783 - 2010; data zamieszczenia: 13.01.2010
Zaciągnięcie długoterminowego kredytu złotowego na finansowanie planowanego deficytu na kwotę 120.000,00 zł - kredyt 6 Kwota kredytu - 120.000,00 zł będzie przeznaczona na: -modernizację dachu Szkoły Podstawowej w Jezioranacgh-...
Termin składania ofert: 2009-12-16
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 234835 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392748, faks 089 5392760.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu złotowego na finansowanie planowanego deficytu na kwotę 120.000,00 zł - kredyt 6..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu złotowego na finansowanie planowanego deficytu na kwotę 120.000,00 zł - kredyt 6. Kwota kredytu - 120.000,00 zł będzie przeznaczona na: -modernizację dachu Szkoły Podstawowej w Jezioranach - 80.000,00 zł , -zakup blachodachówki dla Gminazjum w Jezioranach - 40.000,00 zł...
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 13751.61 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
· Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
· Bank Spółdzielczy w Mikołajkach, Mikołajki, 11-730 Mikolajki, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
· Cena wybranej oferty: 13751,61
· Oferta z najniższą ceną: 13751,61 oferta z najwyższą ceną: 13751,61
· Waluta: PLN.