Jeziorany: Zakup i dostawa wyposażenia do przedszkola i szkół z terenu gminy Jeziorany - sprzęt i pomoce naukowe optymalizujące procesy kształcenia
Numer ogłoszenia: 58736 - 2010; data zamieszczenia: 03.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Numer ogłoszenia: 58736 - 2010; data zamieszczenia: 03.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran , Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392748, faks 089 5392760.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa wyposażenia do przedszkola i szkół z terenu gminy Jeziorany - sprzęt i pomoce naukowe optymalizujące procesy kształcenia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa wyposażenia do przedszkola i szkół z terenu gminy Jeziorany - sprzęt i pomoce naukowe optymalizujące procesy kształcenia podzielonym na dwie części: 1.1. CZĘŚĆ 1 Sprzęt komputerowy, audiowizualny i multimedialny - opis i wykaz sprzętu stanowi załącznik nr 5 do siwz, który jest integralną częścią niniejszej siwz. 1.2. CZĘŚĆ 2 Pomoce naukowe i dydaktyczne - opis i wykaz pomocy stanowi załącznik nr 6 do siwz, który jest integralną częścią niniejszej siwz. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówiony sprzęt( część 1 i część 2) do: a.Przedszkola Publicznego w Jezioranach, ul. Kajki 47, 11-320 Jeziorany b.Szkoły Podstawowej we Franknowie, Franknowo 20 , 11-320 Jeziorany c.Szkoły Podstawowej w Radostowie, Radostowo 58, 11-320 Jeziorany d.Gimnazjum im. Seweryna Pieniężnego 13 B, C, D w Jezioranach, 11-320 Jeziorany 3.Oferowany przez Wykonawcę sprzęt i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe, nie starsze niż 6 miesięcy od daty produkcji. 4. Podane w opisie przedmiotu zamówienia parametry są parametrami minimalnymi sprzętu. 5.Wykonawca wraz ze sprzętem dostarczy listę numerów seryjnych dostarczonych urządzeń. 6.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie braki i wady przedmiotu zamówienia, w tym za powstałe w czasie transportu. 7.Wykonawca przekaże Zamawiającemu na dostarczone wyposażenie gwarancje producentów na - minimum 24 miesiące. 8.Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokument gwarancyjny w dniu odbioru przedmiotu dostawy. Dokument ten winien określić warunki serwisowania gwarancyjnego, pogwarancyjnego, wykaz punktów serwisowych, okres gwarancji, terminy usunięcia stwierdzonych wad i usterek, a także wskazywać całość świadczeń gwaranta na rzecz zamawiającego. 9.Sprzęt wymieniony w załączniku nr 5 i 6 musi spełniać określone innymi przepisami wymogi jakościowe i bezpieczeństwa (na urządzeniach umieszczone jest oznakowanie CE 10.Wszystkie urządzenia muszą posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające urządzenia do użytku w szkole. 11.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Pzp. Należy załączyć dokument/dokumenty potwierdzające, że oferta równoważna spełnia żądane parametry. 12.Zaoferowanie sprzętu komputerowego, audiowizualnego i multimedialnego oraz pomocy naukowych i dydaktycznych niezgodnych z opisem przedmiotu zamówienia w niniejszym rozdziale i załącznikach nr 5 i 6 do siwz, będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 2 ustawy Pzp..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.00.00-0, 32.00.00.00-3, 37.00.00.00-8, 37.40.00.00-2, 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6, 48.00.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
. III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
. III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
. III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
. III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
. III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
. III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do siwz. 2)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do siwz. 3)Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 4)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2a do siwz. 5)W przypadku osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2b do siwz 6) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów wymienionych w dziale III.4.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 7)Kalkulację zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 (dla części 1) i 4a (dla części 2) do siwz. W załączniku nr 4 i 4a należy przedstawić oferowany przedmiot zamówienia zgodny z opisem w zał. nr 5 i 6. Należy podać oferowane parametry przedmiotu zamówienia we wszystkich pozycjach w ostatniej rubryce załącznika 4 i 4a. Oferta Wykonawcy, który nie poda wszystkich parametrów przedmiotu zamówienia, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt.2 ustawy Pzp. jako niezgodna z przedmiotem zamówienia 8)Gwarancję na wykonanie przedmiotu zamówienia należy złożyć na - minimum 24 miesiące - zał. nr 7 do siwz.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy opisne są we wzorze umowy - zał. nr 3 do siwz, w § 8 ust.4 umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nieodpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego lub w Urzędzie Miejskim w Jezioranach Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, pokój 6,7 - parter, w godzinach pracy urzędu 7:30 - 15:30..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nieodpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego lub w Urzędzie Miejskim w Jezioranach Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, pokój 6,7 - parter, w godzinach pracy urzędu 7:30 - 15:30..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2010 godzina 11:00, miejsce: Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miejskim w Jezioranach, Plac Zamkowy 4, w Sekretariacie pok. Nr 19, (I piętro), w dni pracy urzędu, w godz. 7:30 - 15:30..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt - Wyposażenie przedszkola i szkół z terenu gminy Jeziorany w sprzęt i pomoce naukowe optymalizujące procesy kształcenia -otrzymał dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO Warmia i Mazury na lata 2007-2013. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013 Oś priorytetowa 3 Infrastruktura społeczna działanie 3.1 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa wyposażenia do przedszkola i szkół z terenu gminy Jeziorany - sprzęt i pomoce naukowe optymalizujące procesy kształcenia Część 1.Sprzęt komputerowy, audiowizualny i multimedialny - opis i wykaz sprzętu stanowi załącznik nr 5 do siwz, który jest integralną częścią niniejszej siwz..
. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Sprzęt komputerowy, audiowizualny i multimedialny - opis i wykaz sprzętu stanowi załącznik nr 5 do siwz, który jest integralną częścią niniejszej siwz. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówiony sprzęt część 1 do: a.Przedszkola Publicznego w Jezioranach, ul. Kajki 47, 11-320 Jeziorany b.Szkoły Podstawowej we Franknowie, Franknowo 20 , 11-320 Jeziorany c.Szkoły Podstawowej w Radostowie, Radostowo 58, 11-320 Jeziorany d.Gimnazjum im. Seweryna Pieniężnego 13 B, C, D w Jezioranach, 11-320 Jeziorany 3.Oferowany przez Wykonawcę sprzęt i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe, nie starsze niż 6 miesięcy od daty produkcji. 4.Podane w opisie przedmiotu zamówienia parametry są parametrami minimalnymi sprzętu. 5.Wykonawca wraz ze sprzętem dostarczy listę numerów seryjnych dostarczonych urządzeń. 6.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie braki i wady przedmiotu zamówienia, w tym za powstałe w czasie transportu. 7.Wykonawca przekaże Zamawiającemu na dostarczone wyposażenie gwarancje producentów na - minimum 24 miesiące. 8.Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokument gwarancyjny w dniu odbioru przedmiotu dostawy. Dokument ten winien określić warunki serwisowania gwarancyjnego, pogwarancyjnego, wykaz punktów serwisowych, okres gwarancji, terminy usunięcia stwierdzonych wad i usterek, a także wskazywać całość świadczeń gwaranta na rzecz zamawiającego. 9.Sprzęt wymieniony w załączniku nr 5 musi spełniać określone innymi przepisami wymogi jakościowe i bezpieczeństwa (na urządzeniach umieszczone jest oznakowanie CE 10.Wszystkie urządzenia muszą posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające urządzenia do użytku w szkole. 11.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Pzp. Należy załączyć dokument/dokumenty potwierdzające, że oferta równoważna spełnia żądane parametry. 12.Zaoferowanie sprzętu komputerowego, audiowizualnego i multimedialnego oraz pomocy naukowych i dydaktycznych niezgodnych z opisem przedmiotu zamówienia w niniejszym rozdziale i załącznikach nr 5 i 6 do siwz, będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 2 ustawy Pzp.
. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.00.00-0, 32.00.00.00-3, 48.00.00.00-8.
. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa wyposażenia do przedszkola i szkół z terenu gminy Jeziorany - sprzęt i pomoce naukowe optymalizujące procesy kształcenia podzielonym na dwie części: CZĘŚĆ 2 Pomoce naukowe i dydaktyczne - opis i wykaz pomocy stanowi załącznik nr 6 do siwz, który jest integralną częścią swiz.
. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Pomoce naukowe i dydaktyczne - opis i wykaz pomocy stanowi załącznik nr 6 do siwz, który jest integralną częścią niniejszej siwz. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówiony sprzętczęść 2 do: a.Przedszkola Publicznego w Jezioranach, ul. Kajki 47, 11-320 Jeziorany b.Szkoły Podstawowej we Franknowie, Franknowo 20 , 11-320 Jeziorany c.Szkoły Podstawowej w Radostowie, Radostowo 58, 11-320 Jeziorany d.Gimnazjum im. Seweryna Pieniężnego 13 B, C, D w Jezioranach, 11-320 Jeziorany 3.Oferowany przez Wykonawcę sprzęt i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe, nie starsze niż 6 miesięcy od daty produkcji. 4. Podane w opisie przedmiotu zamówienia parametry są parametrami minimalnymi sprzętu. 5.Wykonawca wraz ze sprzętem dostarczy listę numerów seryjnych dostarczonych urządzeń. 6.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie braki i wady przedmiotu zamówienia, w tym za powstałe w czasie transportu. 7.Wykonawca przekaże Zamawiającemu na dostarczone wyposażenie gwarancje producentów na - minimum 24 miesiące. 8.Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokument gwarancyjny w dniu odbioru przedmiotu dostawy. Dokument ten winien określić warunki serwisowania gwarancyjnego, pogwarancyjnego, wykaz punktów serwisowych, okres gwarancji, terminy usunięcia stwierdzonych wad i usterek, a także wskazywać całość świadczeń gwaranta na rzecz zamawiającego. 9.Sprzęt wymieniony w załączniku nr 5 i 6 musi spełniać określone innymi przepisami wymogi jakościowe i bezpieczeństwa (na urządzeniach umieszczone jest oznakowanie CE 10.Wszystkie urządzenia muszą posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające urządzenia do użytku w szkole. 11.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Pzp. Należy załączyć dokument/dokumenty potwierdzające, że oferta równoważna spełnia żądane parametry. 12.Zaoferowanie sprzętu komputerowego, audiowizualnego i multimedialnego oraz pomocy naukowych i dydaktycznych niezgodnych z opisem przedmiotu zamówienia w niniejszym rozdziale i załącznikach nr 6 do siwz, będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 2 ustawy Pzp..
. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.00.00.00-8, 37.40.00.00-2, 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6.
. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.