Jeziorany: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę kanalizacji sanitarnej w Potrytach
Numer ogłoszenia: 36438 - 2008; data zamieszczenia: 22.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392748, fax 089 5392760.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę kanalizacji sanitarnej w Potrytach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest: 1/ Dokumentacja projektowo-kosztorysowa: -projekt budowlany nowej sieci kanalizacji sanitarnej (osiedle po PPGR łącznie z budynkiem Pałacu i Młyna), bez możliwości wykorzystania istniejącej sieci -kompletny projekt budowlany przepompowni ścieków wraz z zasilaniem zalicznikowym w energię elektryczną; -przepompownia ścieków -przykanaliki, bez możliwości wykorzystania istniejącej sieci i przykanalików. -sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej Potryty - Wilkiejmy - Ustnik (do przepompowni ścieków w Ustniku) -zaprojektowana sieć ma wyeliminować istniejące bezodpływowe zbiorniki - szamba -przedmiar robót - badanie geologiczne gruntu; - zgody właścicieli na wejście na grunt i na nieodpłatne umieszczenie urządzeń i sieci w gruncie, - pozwolenie wodno-prawne na przejście przez rzekę Symsarnę; - kosztorys inwestorski, - Specyfikacja Techniczna odbioru i wykonania robót, - BIOZ, - pozwolenie na budowę. 2/ Zasilanie w energię elektryczną przedlicznikowe przepompowni - Wykonawca przygotowuje wniosek do Zakładu Energetycznego w sprawie wydania warunków przyłączenia przepompowni a Zakład Energetyczny wykona projekt zasilania zewnętrznego. 3/ Wykonawca wystąpi z wnioskiem o wydanie decyzji celu publicznego i środowiskowego 4/ Zamawiający przekaże matryce lewostronne od projektowania w wersji papierowej. 5/ Zamawiający w dniu podpisania umowy na projektowanie, przekaże Wykonawcy mapy sytuacyjno-wysokościowe do projektowania w skali 1:1000, na który sporządzana jest dokumentacja projektowa - matryca lewostronna. 6/ Nieruchomości objęte dokumentacją: -Orientacyjna długość długość sieci kanalizacji sanitarnej i przyłączy około 4 km. -Przykanaliki do nieruchomości: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16. 17, 18, 19, 25, 26 i 27 3.2.Wykonawca wykonuje zamówienie z własnych materiałów i środków łącznie z kosztami ZUD oraz kosztami za wypisy z ewidencji gruntów i inne koszty. 3.3.Dokumentacje projektową należy wykonać zgodnie z obowiązującym prawem w RP 3.4.Ilość egzemplarzy zgodna z obowiązującym prawem (4). Przed wykonaniem dokumentacji projektowej przedstawić do zatwierdzenia ,Koncepcję sieci kanalizacji sanitarnej

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·                  Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od pobrania wadium..

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z pkt 8 SIWZ Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.1. Warunki: 8.1.1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 8.1.2. Opis warunków: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do projektowania w branży inżynierii sanitarnej, budowlanej i elektrycznej bez ograniczeń z minimum 3-letnim stażem. Wykonawca musi być na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 2. Wykonawca w latach : 2002, 2003, 2004, 2005, 2006 i 2007 wykonał conajmniej 1 zadanie z zakresu projektowania kanalizacji sanitarnej, a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy - to projekty wykonane w tym okresie - jeden projekt, minimum jedno zamówienie (długość sieci minimum 5 km i 1 przepompownia ścieków). Usługi projektowe tożsame z przedmiotem niniejszego zamówienia, z podaniem nazwy projektu, daty wykonania, wartości projektu, nazwy i adresu zleceniodawcy. Należyte wykonanie zadania potwierdzić referencjami dotyczącymi wykonania usługi i wybudowania kanalizacji sanitarnej (dokument potwierdzający fakt) 3. Wykonawcy spełniają warunki zawarte w art.22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy PZP 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP 5. Nie zalegają z opłatami na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne 6.Wykonawca prowadzi działalność w zakresie objętym zamówieniem 7. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania 8.1.3. Ocena spełnienia warunków: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

·                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z pkt 9 SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 9.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1/ Oferta sporządzona na formularzu ofertowym lub innym ale zawierającym wszystkie elementy zawarte we wzorze formularza - zał. Nr 1 2/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 -3 ustawy [na formularzu ofertowym - zał. Nr 1]; 3/ Aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej [wystawiony(e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; 4/ Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych. 5/ Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego; 6/ Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne na rzecz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego; 7/ Wykaz robót tj. Wykonawca w latach : 2002, 2003, 2004, 2005, 2006 i 2007 wykonał conajmniej 1 zadanie z zakresu projektowania kanalizacji sanitarnej, a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy - to projekty wykonane w tym okresie - jeden projekt, minimum jedno zamówienie (długość sieci minimum 5 km i 1 przepompownia ścieków). Wykonane usługi projektowe tożsame z przedmiotem niniejszego zamówienia, z podaniem nazwy projektu, daty wykonania, wartości projektu, nazwy i adresu zleceniodawcy. Należyte wykonanie usług projektowych należy potwierdzić referencjami dotyczącymi wykonania usługi i referencjami wybudowania zaprojektowanej kanalizacji sanitarnej wraz ze stwierdzeniem, że kanalizacja sanitarna działa prawidłowo.(wg załącznika nr 2), referencje załączyć do zał. Nr 2. 8/ Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych o których mowa w pkt. 8.1.2.1 SIWZ do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika nr 3. 9/ Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia o których mowa w pkt. 8.1.2.1 SIWZ niniejszej specyfikacji i są wpisane na listę samorządu zawodowego, załączyć do zał. Nr 3. 10/ Oświadczenie o zapoznaniu się terenem, na którym będzie wykonywana dokumentacja projektowa celem oszacowania kosztów wykonania dokumentacji projektowej. 11/ Oświadczą, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 9.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9.1.3/ dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 9.3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscu zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9.2 - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego dla kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, pokój nr 6, 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, pokój nr 19 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).