Ogłoszenie
Jeziorany: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zmianę sposobu użytkowania byłego internatu wraz z adaptacją na cele mieszkaniowe
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392748, fax 089 5392760. · Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OPIS II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zmianę sposobu użytkowania byłego internatu wraz z adaptacją na cele mieszkaniowe. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z pkt 3 SIWZ 3.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zmianę sposobu użytkowania byłego internatu wraz z adaptacją na cele mieszkaniowe. Budynek znajduje się na działce nr 236/1 w Jezioranach przy ul. Kajki 11. W/w budynek wpisany jest do rejestru zabytków pod Nr A-2441/O 1/ Dokumentacja projektowo-kosztorysowa wwersji papierowej i elektronicznej: -Całościowa inwentaryzacja konserwatorska (rysunkowo-pomiarowa oraz fotograficzna) łącznie z wystrojem architektonicznym elewacji; -Ocena stanu technicznego obiektu w tym konstrukcji; -Projekt budowlany wykonawczy uwzględniający ustalenia zawarte w ocenie konstrukcji; -Projekt musi zakładać zachowanie w możliwie największym stopniu oryginalnej substancji zabytkowej zwłaszcza elewacji; -Użyte w dokumentacji materiału do remontu muszą być dostosowane charakterem, właściwościami oraz wyglądem do materiałów tradycyjnych stosowanych w tego typie budownictwie; -Należy zachować bez zmian gabaryty istniejącego obiektu; -Nową stolarkę otworową należy zaprojektować z drewna dostosowując do zabytkowego charakteru budynku; -Należy uwzględnić przywrócenie pierwotnej kolorystyki budynku (na podstawie badań stratygraficznych elewacji i historycznej stolarki); -Projekt przyłączy: wodociągowego, energetycznego, kanalizacyjnego i na jej podstawie sporządzić projekt budowlany; -Projekt przyłącza ciepłowniczego; -Kosztorys inwestorski z przedmiarem robót - Specyfikacja Techniczna odbioru i wykonania robót, - informacja dotycząca BIOZ, - pozwolenie na budowę. 2/ Dokumentację obejmującą w/w zakres prac przedmiotowej inwestycji należy uzgodnić z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków. 3.2.Wykonawca wykonuje zamówienie z własnych materiałów i środków łącznie z kosztami ZUD oraz kosztami za wypisy z ewidencji gruntów i inne koszty. 3.3.Dokumentacje projektową należy wykonać zgodnie z obowiązującym prawem w RP 3.4.Ilość egzemplarzy zgodna z obowiązującym prawem (4). 3.5.Zamawiający przekaże mapy sytuacyjno - wysokościowe di projektowania w wersji papierowej i elektronicznej. Przed wykonaniem dokumentacji projektowej przedstawić do zatwierdzenia Koncepcję zmiany sposobu użytkowania byłego internatu. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA · Informacja na temat wadium: Odstępuje się od pobieranie wadium. III.2) WARUNKI UDZIAŁU · Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z pkt 8 SIWZ 8.1. Warunki: 8.1.1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 8.1.2. Opis warunków: 1. Wykonawca dysponuje personelem z uprawnieniami do projektowania w branży inżynierii sanitarnej, cieplnej, budowlanej i elektrycznej bez ograniczeń z minimum 3-letnim stażem. Wykonawca musi być na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Minimum 1 projektant projektujący i 1 projektant sprawdzający. 2. Wykonawca w latach : 2002, 2003, 2004, 2005, 2006 i 2007 wykonał conajmniej 1 zadanie z zakresu projektowania budownictwa mieszkalnego, a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy - to projekty wykonane w tym okresie - jeden projekt, minimum jedno zamówienie. Usługi projektowe tożsame z przedmiotem niniejszego zamówienia, z podaniem nazwy projektu, daty wykonania, wartości projektu, nazwy i adresu zleceniodawcy. Należyte wykonanie zadania potwierdzić referencjami dotyczącymi wykonania usługi i wybudowania na podstawie projektów wykonanych przez Wykonawcę (dokument potwierdzający fakt) 3. Wykonawcy spełniają warunki zawarte w art.22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy PZP 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP 5. Nie zalegają z opłatami na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne 6. Wykonawca prowadzi działalność w zakresie objętym zamówieniem 7. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania 8.1.3. Ocena spełnienia warunków: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą ,spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. · Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z pkt 9 SIWZ 9.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1/ Oferta sporządzona na formularzu ofertowym lub innym ale zawierającym wszystkie elementy zawarte we wzorze formularza - zał. Nr 1 2/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 -3 ustawy [na formularzu ofertowym - zał. Nr 1]; 3/ Aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej [wystawiony(e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; 4/ Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych. 5/ Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego; 6/ Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne na rzecz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego; 7/ Wykonawca w latach : 2002, 2003, 2004, 2005, 2006 i 2007 wykonał conajmniej 1 zadanie z zakresu projektowania budownictwa mieszkalnego, a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy - to projekty wykonane w tym okresie - jeden projekt, minimum jedno zamówienie. Usługi projektowe tożsame z przedmiotem niniejszego zamówienia, z podaniem nazwy projektu, daty wykonania, wartości projektu, nazwy i adresu zleceniodawcy. Należyte wykonanie zadania potwierdzić referencjami dotyczącymi wykonania usługi i wybudowania na podstawie projektów wykonanych przez Wykonawcę (dokument potwierdzający fakt) referencje załączyć do zał. Nr 2. 8/ Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych o których mowa w pkt. 8.1.2.1 do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika nr 3. 9/ Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia o których mowa w pkt. 8.1.2.1 i niniejszej specyfikacji i są wpisane na listę samorządu zawodowego, załączyć do zał. Nr 3. 10/ Oświadczenie o zapoznaniu się z obiektem, dla którego będzie wykonywana dokumentacja projektowa celem oszacowania kosztów wykonania dokumentacji projektowej. 11/ Oświadczą, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 9.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9.1.3/ dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 9.3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscu zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9.2 - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego dla kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany pokój nr 6,7. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany pokój nr 19 (sekretariat). IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Numer ogłoszenia: 68699 - 2008; data zamieszczenia: 04.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Anna Gleszczyńska |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Anna Gleszczyńska |
Data wprowadzenia: | 2008-04-07 08:11:42 |
Opublikował: | Anna Gleszczyńska |
Data publikacji: | 2008-04-07 08:12:16 |
Ostatnia zmiana: | 2008-04-07 08:12:49 |
Ilość wyświetleń: | 2019 |