Ogłoszenie
Jeziorany: Zakup używanego samochodu specjalnego - śmieciarki z prasą
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392748, fax 089 5392760. · Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OPIS II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup używanego samochodu specjalnego - śmieciarki z prasą. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup używanego samochodu specjalnego - śmieciarki z prasą do wywozu odpadów komunalnych stałych dla potrzeb Zakładu Administracji Domów Mieszkalnych. 1.Samochód specjalny ma spełniać wymienione niżej parametry: -Śmieciarka z prasą -Pierwsza rejestracja pojazdu - minimum 1994 rok -Stan licznika - maksymalny przebieg - 82 000 km -Masa całkowita pojazdu 18 ton -Ładowność minimalnie 6 ton -Ilość osi 2 -Opony - 12R22,5 -Pojemność - 16m3 -automatyczna skrzynia biegów -siedzenie kierowcy pneumatyczne -mała i duża ławka w kabinie -podgrzewane i elektrycznie ustawianie lusterek bocznych -światła obrotowe -światła pracy -6-cylindrowy silnik Diesla -moc silnika - minimum 150 KM -blokada osi -centralne smarowanie -wyciszenie silnika -licznik przepływu paliwa -urządzenie załadowcze dostosowane do pojemników 110 l i 100 l -licznik roboczo-godzin 2.Oferowany pojazd winien posiadać aktualny przegląd techniczny 3. Sprzedawana śmieciarka winna posiadać komplet dokumentów niezbędnych do rejestracji dniu dostawy. 4. Przeszkolenie 2 pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego. 5. Zapewnienie minimum 12 miesięcznej gwarancji i serwisu do 24 godzin 6. Wykonawca winien zagwarantować części zamienne do śmieciarki Przedmiot zamówienia określa minimalne wymagania Zamawiającego co do pojazdu, nie uwzględnia się natomiast standardowego wyposażenia w zakresie bezpieczeństwa i funkcjonalności pojazdu. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.10-6. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 2. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA · Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od pobierania wadium.. III.2) WARUNKI UDZIAŁU · Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z pkt 8 SIWZ 8.1. Warunki: 8.1.1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 8.1.3. Ocena spełnienia warunków: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. · Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z pkt 9 SIWZ 9.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1/ Oferta sporządzona na formularzu ofertowym lub innym ale zawierającym wszystkie elementy zawarte we wzorze formularza - zał. Nr 1 2/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 -3 ustawy oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy [zał. Nr 2]; 3/ Aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej [wystawiony(e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; 4/ Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych. 5/ Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego; 6/ Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne na rzecz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego; 7/ Zobowiązanie do przeszkolenia 2 pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego 8/ Zobowiązanie do dostarczenia śmieciarki do firmy zamawiającego 9/ Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań dotyczących śmieciarki, opisanych w punkcie 3.1 niniejszej specyfikacji; 10/ Dokumenty potwierdzające aktualny przegląd techniczny. 11/ Zapewnienie dostępu do oryginalnych części zamiennych śmieciarki 12/ Udzielenie gwarancji na minimum 12 miesięcy 13/ Zapewnienie serwisu w ciągu 24 godzin 14/ Wykonawca w latach : 2005, 2006 i 2007 wykonał conajmniej 5 zadań z zakresu dostaw tożsamych lub podobnych pojazdów, a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy - to zadania wykonane w tym okresie. Wykonane usługi tożsame z przedmiotem niniejszego zamówienia, z podaniem nazwy, daty wykonania, wartości, nazwy i adresu zleceniodawcy. Należyte wykonanie zadania potwierdzić referencjami dotyczącymi wykonania usługi (dokument potwierdzający fakt) 15/ Komplet dokumentów niezbędnych do rejestracji w dniu dostawy. 16/ Zobowiązanie do przeszkolenia 2 pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego 9.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9.1.3 dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 9.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscu zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9.2 - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego dla kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, pokój nr 6,7. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, pokój nr 19 (sekretariat). IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Numer ogłoszenia: 76119 - 2008; data zamieszczenia: 14.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Anna Gleszczyńska |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Anna Gleszczyńska |
Data wprowadzenia: | 2008-04-15 09:11:53 |
Opublikował: | Anna Gleszczyńska |
Data publikacji: | 2008-04-15 09:12:21 |
Ostatnia zmiana: | 2008-04-15 09:12:30 |
Ilość wyświetleń: | 2278 |