Jeziorany: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania Budowa obwodnicy miasta Jeziorany ze ścieżką pieszo-jezdną
Numer ogłoszenia: 93803 - 2008; data zamieszczenia: 06.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392748, fax 089 5392760.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania Budowa obwodnicy miasta Jeziorany ze ścieżką pieszo-jezdną.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania Budowa obwodnicy miasta Jeziorany ze ścieżką pieszo-jezdną. Projektowany układ nadrzędny wraz z budową obwodnicy miasta Jeziorany, która obejmuje: -na zachodzie miasta - budowę obwodnicy łączącej drogę wojewódzką Nr 595 z kierunku Barczewa z drogą wojewódzką Nr 593 z kierunku Dobrego Miasta; -obwodnicę należy kształtować w parametrach klasy Z z minimalną szerokością w liniach rozgraniczających 20 m; -długość obwodnicy około 1650 mb - przebiegająca zgodnie z obowiązującym studium miasta Jeziorany; -włączenie od drogi wojewódzkiej Nr 593 Miłakowo - Dobre Miasto - Jeziorany - Reszel; -koniec obwodnicy - skrzyżowanie z drogą wojewódzką Nr 595 Jeziorany - Barczewo; -skrzyżowanie z drogą powiatową o nawierzchni bitumicznej Nr 1434 N Derc - Jeziorany - Zerbuń; -skrzyżowanie z drogą gruntową powiatową Nr 1432 N Gradki - Jeziorany; -kolizje: kanalizacja sanitarna, sieć wodociągowa, linia kablowa NN; -obwodnica zlokalizowana przy obszarze zabudowanym na długości 300 m, pozostała część przez tereny rolne (grunty prywatne i gminne) na długości 1400 m. 1. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa: -inwentaryzację wraz z opisem stanu istniejącego; -opracowanie dokumentacji geologicznej podłoża; -operat wodno-prawny; -projekt odwodnienia drogi; -inwentaryzacja dendrologiczna, projekt nasadzeń, kosztorys; -projekt oświetlenia skrzyżowań wraz z kosztorysem; -raport oddziaływania na środowisko analiza- jeżeli będzie wymagany; -uzgodnienie kolizji urządzeń obcych z ewentualnym opracowaniem podprojektów (projekty branżowe); - projekt budowlany i wykonawczy sporządzony w zakresie uwzględniającym specyfikację robót budowlanych (5 egzemplarzy w wersji papierowej i 5 w wersji elektronicznej); -projekt zagospodarowania terenu sporządzony zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. Dz. U. z 2003 roku Nr 120, poz. 1133; -przedmiar robót i kosztorys inwestorski (po 2 egzemplarze w wersji papierowej i elektronicznej); -kompletna dokumentacja techniczna w wersji papierowej i elektronicznej (5 egzemplarzy); -specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; -zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas budowy i docelowy; -wskazanie terenów do wykupu pod obwodnicę (szkic podziału działki); -informacja dotyczące bezpieczeńtstwa i ochrony zdrowia 2. Projekt budowlany powinien zawierać: -część drogową; -komplet uzgodnień branżowych; -specyfikacje techniczne; projekt organizacji ruchu; 3 Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia wystąpi w imieniu Zamawiającego i uzyska wszelkie uzgodnienia i decyzje niezbędne do wykonania dokumentacji, wykona wszelkie niezbędne opracowania, których konieczność wyniknie w takich pracach. Do wykonawcy należeć także będzie sprawowanie nadzoru autorskiego. 4. Wykonawca wykonuje zamówienie z własnych materiałów i środków łącznie z kosztami ZUD oraz kosztami za wypisy z ewidencji gruntów i inne koszty. 5. Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z obowiązującym prawem w RP. 6. Przed wykonaniem dokumentacji projektowej należy przedstawić Zamawiającemu Koncepcję obwodnicy miasta Jeziorany i uzyskać jego zatwierdzenie. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: -Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia; -Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; -Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionymi przedstawicielami Wykonawcy; -Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia; -Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający przekaże Wykonawcy mapy do projektowania w wersji elektronicznej w formacie DXF oraz matryce lewostronne w skali 1:500.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·                  Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 3 000,00 zł Wadium może być wniesione na warunkach określonych w ustawie. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Spółdzielczy Bank Ludowy Olsztyn Oddział w Jezioranach, nr konta 46 8858 1011 9002 0000 0417 8902. Na przelewie należy umieścić informację Wadium - obwodnica 3 (dołączyć kopię do oferty)..

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z pkt 8 SIWZ 8.1. Warunki: 8.1.1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 8.1.2. Opis warunków: 1. Wykonawca dysponuje personelem odpowiadającym za realizację zamówienia, to jest minimum 1 projektant projektujący i 1 projektant sprawdzający, posiadający uprawnienia do projektowania dróg i posiadający minimum 3-letni staż pracy, należący do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadające doświadczenie w realizacji co najmniej 1 zamówienia o zbliżonym do niniejszego zamówienia zakresie i wartości. 2. Wykonawca w latach : 2003, 2004, 2005, 2006 i 2007, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał conajmniej 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz wartości nie mniejszej niż wartość składanej oferty każde. 3. Wykonawcy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy PZP 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP 5. Nie zalegają z opłatami na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne 6.Wykonawca prowadzi działalność w zakresie objętym zamówieniem 7. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania 8.1.3. Ocena spełnienia warunków: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

·                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z pkt 9 SIWZ 9.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1/ Oferta sporządzona na formularzu ofertowym lub innym ale zawierającym wszystkie elementy zawarte we wzorze formularza - zał. Nr 1 2/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 -3 ustawy oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy [zał. Nr 2]; 3/ Aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej [wystawiony(e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; 4/ Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych. 5/ Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego; 6/ Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne na rzecz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego; 7/ Wykaz robót tj. Wykonawca w latach : 2003, 2004, 2005, 2006 i 2007, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał conajmniej 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz wartości nie mniejszej niż wartość składanej oferty każde. Wykonane usługi projektowe tożsame z przedmiotem niniejszego zamówienia, z podaniem nazwy projektu, daty wykonania, wartości projektu, nazwy i adresu zleceniodawcy. Należyte wykonanie usług projektowych należy potwierdzić referencjami dotyczącymi należytego - referencje załączyć do zał. Nr 3. 8/ Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych o których mowa w pkt. 8.1.2.1 do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika nr 4. 9/ Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia o których mowa w pkt. 8.1.2.1 niniejszej specyfikacji i są wpisane na listę samorządu zawodowego, załączyć do zał. Nr 4. 11/ Oświadczenie o zapoznaniu się terenem, na którym będzie wykonywana dokumentacja projektowa celem oszacowania kosztów wykonania dokumentacji projektowej. 12/ Akceptacja warunków umowy - załącznik nr 5 do SIWZ 13/ Dowód wniesienia wadium. 9.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9.1.3 dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 9.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscu zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9.2 - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego dla kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, pokój nr 6, 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, pokój nr 19 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)