BR.341 – 17/08

Jeziorany: Zakup i dostawę materiałów budowlanych do przebudowy chodników w gminie Jeziorany
Numer ogłoszenia: 184270 - 2008; data zamieszczenia: 07.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392748, fax 089 5392760.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawę materiałów budowlanych do przebudowy chodników w gminie Jeziorany.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawę materiałów budowlanych do przebudowy chodników w gminie Jeziorany w ilości: 1.bruk klinkierowy200x100x45 mm- czerwony - 4027 m2 2.bruk klinkierowy 200x100x45 mm - piaskowo-żółty - 842 m2 3.bruk klinkierowy 180x60x60 mm - czerwony - 11 m2 4.bruk klinkierowy 180x60x60 mm - piaskowo-żółty - 11 m2 o wymaganiach jakościowych: - wytrzymałość na obciążenie niszczące - minimum 80MPa, - mrozoodporność - odporny na zamarzanie /rozmarzanie, - nasiąkliwość - <, = 6%, - odporność na poślizg - odporny na poślizg.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.13.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·                  Informacja na temat wadium: odstępuje sie od pobierania wadium.

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Warunki udziału w postępowaniu 1) Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy PZP 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - prowadzą działalność w zakresie objętym zamówieniem, -oświadczenie, że wykonawca nie zalega na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne 3) Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - posiadają osoby do realizacji zamówienia - posiadaj sprzęt do wykonani a zamówienia 4)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - oświadczenie o sytuacji ekonomicznej finansowej 5)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: - złożą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania z art. 24 ust 1 i 2 ustawy PZP 6)Udzielą 36 - miesięcznej gwarancji na dostarczone materiały Zamawiający dokona oceny spełnienia udziału w postępowaniu w oparciu o oświadczenia i wymagane dokumenty w formule spełnia/nie spełnia. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożą dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne było by unieważnienie postępowania.

·                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oferta sporządzona na Formularzu ofertowym lub innym zawierającym wszystkie elementy zawarte we wzorze formularza - zał. Nr 1 do siwz 2. Oświadczenie z art. 22 ust. 1pkt 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - w druku oferty i w zał. Nr 2 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych. 5. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego z opłacaniem podatków i opłat - w druku oferty 6. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega na rzecz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - w druku oferty 7. Wykaz osób niezbędnych do wykonania zamówienia wg zał. Nr 3 do siwz. 8. Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia wg zał. Nr 4 do siwz. 9. Oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej - w druku oferty - zał. Nr 1 10.Dane dotyczące zakresu powierzonych części zamówienia podwykonawcom 11. Oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na postawie art,. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - w druku oferty i w zał. Nr 2 12. Kalkulacja zamówienia - Załącznik nr 5 do SIWZ 13. Do oferty należy załączyć certyfikaty potwierdzające spełnienie w/w wymagań jakościowych opisanych w punkcie 3.3 siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Jezioranach, Pac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, pokój nr 7 lub na stronie internetowej Zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Jezioranach, Pac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, pokój nr 19 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).