Ogłoszenie
Jeziorany: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego złotowego na sfinansowanie planowanego deficytu w związku z prowadzonymi zadaniami majątkowo-inwestycyjnymi Gminy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392748, fax 089 5392760. · Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OPIS II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego złotowego na sfinansowanie planowanego deficytu w związku z prowadzonymi zadaniami majątkowo-inwestycyjnymi Gminy. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Zaciągnięcie kredytu długoterminowego złotowego na sfinansowanie planowanego deficytu w związku z prowadzonymi zadaniami majątkowo-inwestycyjnymi Gminy - - CPV 66.13.00.00-0 usługi udzielania kredytu. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1.1. Kwota kredytu 2 393 270,99 zł w tym: 1.1.1. część I - na zadania drogowe kwota 1 972 000,99 zł 1.1.2. część II - na zadania pozostałe kwota 421 270,00 zł 1.2. Kredyt zostanie uruchomiony w następujących transzach: - na zadania drogowe: a. 01.09.2008r. - 1 746 000,99 zł b. 10.09.2008r. - 166 000,00 zł c. 10.11.2008r. - 20 000,00 zł d. 15.12.2008 r. - 40 000,00 zł - na zadania pozostałe: a. 02.09.2008r. - 242 000,00 zł b. 30.09.2008r. - 179 270,00 zł 1.3. Okres spłaty kredytu od 28.02.2009 r. do 25.12.2016 r. 1.4. Karencja w spłacie rat kapitałowych: - cześć I - w kredycie drogowym do 19.04.2009r. - cześć II - w pozostałym kredycie do 27.02.2009r. 1.5. Spłata rat kapitałowych: CZĘŚĆ I. KREDYT NA ZADANIA DROGOWE: L.p. Termin spłaty Kwota raty kapitałowej 1 20.04.2009r. 43 000,99 zł 2 20.05.2009r. 43 000,00 zł 3 20.08.2009r. 43 000,00 zł 4 20.10.2009r. 43 000,00 zł 5 2010 rok do 20 kwietnia po 40 000,00 zł każda rata do 20 maja do 20 sierpnia do 20 października 5 Od 2011 roku do 2014 roku, w każdym roku: do 20 kwietnia po 65 000,00 zł każda rata do 20 maja do 20 sierpnia do 20 października 6 Od 2015 do 2016 roku do 20 kwietnia po 75 000,00 zł każda rata do 20 maja do 20 sierpnia do 20 października CZEŚĆ II. KREDYT NA ZADANIA POZOSTAŁE: 1 28.02.2009r. 31 270,00 zł 2 20.06.2009r. 30 000,00 zł 3 20.10.2009r. 30 000,00 zł 4 20.11.2009r. 30 000,00 zł 5 28.02.2010r. 35 000,00 zł 6 20.06.2010r. 35 000,00 zł 7 20.08.2010r. 35 000,00 zł 8 25.12.2010r. 35 000,00 zł 9 Od 2011 do 2014 roku, w każdym roku: do 28 lutego po 10.000,00 zł każda rata do 20 czerwca do 20 sierpnia do 25 grudnia 1.6. Spłata odsetek w ratach miesięcznych począwszy od następnego miesiąca od postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego 1.7. Kredyt zostanie uruchomiony w okresie 3 dni po podpisaniu umowy kredytowej 1.8. Oprocentowanie zmienne wg stopy WIBOR 3M powiększone o stałą marżę banku 1.9. Stała marża bankowa 1.10. Ze względu na niezakończone procedury przetargowe na niektóre zadania wysokość transz wypłat kredytu może być pomniejszona lub wstrzymana przez Zamawiającego z pisemnym wyprzedzeniem o jeden dzień przed planowanym terminem wypłaty transzy. 1.11. Kredytem mogą być sfinansowane wydatki poniesione w roku 2008 przed podpisaniem umowy kredytowej. 2. Zabezpieczenie - weksel in blanco z deklaracją wekslową. 3. Celem przygotowania oferty zamawiający prześle następujące dokumenty: - uchwałę Nr XV/171/08 Rady Miejskiej w Jezioranach z dnia 15 lipca 2008 roku w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego złotowego. - sprawozdania: RB-NDS, Rb-N, Rb-z - za 2007 rok i I kwartał 2008 roku. - opinię Regionalnej Izby Obrachunkowej o możliwości sfinansowania deficytu budżetowego Gmin oraz udostępni: budżet Gminy na 2008r. jest dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego pod adresem: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl 4. Wymagany termin realizacji zamówienia - uruchomienie kredytu w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy. 5. ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE PRAWO: - nie wykorzystania w całości kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat, - wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat z tytułu skrócenia okresu kredytowania, - zrefundowania z kredytu wydatków poniesionych przed zawarciem umowy kredytowej, - przelania kredytu na rachunek wskazany przez zamawiającego. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-0. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 3. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA · Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od pobierania wadium. III.2) WARUNKI UDZIAŁU · Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z pkt 8 SIWZ 8.1. Warunki: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655.), w tym w szczególności nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2. Bank państwowy, konsorcjum bankowe lub bank utworzony na podstawie ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz. U. z 2002r. Nr 72, poz. 665) oraz innych przepisów prawa obowiązujących w RP. 2. Za spełnienie warunków udziału w postępowaniu uważać się będzie wykonawców: 1) o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt.1 - aktualny odpis z właściwego rejestru potwierdzający, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujący osoby upoważnione do dokonania czynności prawnych o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 potwierdzony odpowiednimi dokumentami, wymienionymi dalej, 2) o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 - nie zaleganie z bieżącą zapłatą podatków - US i ZUS, 3) o których mowa w art. 22 ust.1 pkt. 4 - nie podleganie wykluczeniu z zamówieniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 oraz ust. 2 pkt. 1 prawa zamówień publicznych,. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt 9 SIWZ, wg formuły: spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 4. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli zaświadczeń, oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. · Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z pkt 9 SIWZ 9.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) Ofertę na formularzu wg wzoru określonego w załączniku Nr 1 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał. 2) Przygotować i załączyć formularz kalkulacji kosztów kredytu w oparciu o podane informacje w SIWZ dla części I i części II 3) Załączyć projekt umowy kredytowej zgodnie z pkt. 22 SIWZ (w formie papierowej i elektronicznej). 4) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp oraz że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2. wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ, Wymagana forma dokumentu - oryginał; b) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4 - 8 i 9 ustawy. Za aktualną uważa się informację wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; c) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego, uprawniający do wystąpienia w obrocie prawnym i gospodarczym wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; d) Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kas Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z uiszczeniem należnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5) Zamawiający na podstawie art. 26 ust 5 uPzp nie wymaga pozostałych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 uPzp. 6) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza (zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie - Dz. U. z 2002r. Nr 42, poz.369 z późn. zm.). 7) W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie - należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza (zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie - Dz. U. z 2002 r. Nr 42, poz. 369, z poźn. zm.). 9.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9.1.4 c dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 9.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscu zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9.2 - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego dla kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, pokój nr 19 sekretariat Urzędu. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kredyt na zadania drogowe. · 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kredyt na zadania drogowe - kwota ogólna 1 972 000,99 zł Kredyt zostanie uruchomiony w następujących transzach: a. 01.09.2008r. - 1 746 000,99 zł b. 10.09.2008r. - 166 000,00 zł c. 10.11.2008r. - 20 000,00 zł d. 15.12.2008 r. - 40 000,00 zł Okres spłaty kredytu od 28.02.2009 r. do 25.12.2016 r.. · 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-0. · 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3. · 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kredyt na zadania pozostałe. · 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kredyt na zadania pozostałe - kwota ogólna 421 270,00 zł Kredyt zostanie uruchomiony w następujących transzach a. 02.09.2008r. - 242 000,00 zł b. 30.09.2008r. - 179 270,00 zł Okres spłaty kredytu od 28.02.2009 r. do 25.12.2014 r.. · 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-0. · 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3. · 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena
Numer ogłoszenia: 191049 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Anna Gleszczyńska |
Data utworzenia: | 2008-08-14 15:47:05 |
Wprowadził do systemu: | Anna Gleszczyńska |
Data wprowadzenia: | 2008-08-14 15:47:08 |
Opublikował: | Anna Gleszczyńska |
Data publikacji: | 2008-08-14 15:52:10 |
Ostatnia zmiana: | 2008-08-14 15:52:43 |
Ilość wyświetleń: | 1657 |