Jeziorany, 16.08.2008 r.

 

BR.341 -  19/08

 

OGŁOSZENIE

o

unieważnieniu postępowania

 

            Burmistrz Jezioran, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. /Dz. U. 2007 r. Nr 223, poz. 1655) 

 

unieważniam postępowanie 

 

na wykonanie zadania pn.

 

„Zaciągnięcie kredytu długoterminowego złotowego na sfinansowanie planowanego deficytu w związku z prowadzonymi zadaniami majątkowo – inwestycyjnymi Gminy”

 

prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, ogłoszonego na Portalu w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych pod 191049  zamieszczonego w dniu 14.08.2008 r. oraz  na stronie internetowej Zamawiającego i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego ponieważ  postępowanie obarczone jest  wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy. Opis przedmiotu zamówienia jest niepełny.

Równocześnie informuję, że ogłaszam na to zadanie nowy przetarg nieograniczony.