Burmistrz Jezioran, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. /Dz. U. 2007 r. Nr 223, poz. 1655)
unieważniam postępowanie
na wykonanie zadania pn.
„Zaciągnięcie kredytu długoterminowego złotowego na sfinansowanie planowanego deficytu w związku z prowadzonymi zadaniami majątkowo – inwestycyjnymi Gminy””
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, ogłoszonego na Portalu w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych pod 191049zamieszczonego w dniu 14.08.2008 r. orazna stronie internetowej Zamawiającego i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego ponieważpostępowanie obarczone jestwadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy. Opis przedmiotu zamówienia jest niepełny.
Równocześnie informuję, że ogłaszam na to zadanie nowy przetarg nieograniczony.
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.