Jeziorany: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego złotowego na sfinansowanie planowanego deficytu w związku z prowadzonymi zadaniami majątkowo-inwestycyjnymi Gminy
Jeziorany: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego złotowego na sfinansowanie planowanego deficytu w związku z prowadzonymi zadaniami majątkowo-inwestycyjnymi Gminy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 191188 - 2008r. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran, Plac Zamkowy 4, Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392748, fax 089 5392760. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OPIS II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego złotowego na sfinansowanie planowanego deficytu w związku z prowadzonymi zadaniami majątkowo-inwestycyjnymi Gminy. II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Zaciągnięcie kredytu długoterminowego złotowego na sfinansowanie planowanego deficytu w związku z prowadzonymi zadaniami majątkowo-inwestycyjnymi Gminy - - CPV 66.13.00.00-0 usługi udzielania kredytu. 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1.1. Kwota kredytu 2 393 270,99 zł w tym: 1.1.1.część I - na zadania drogowe kwota 1 972 000,99 zł: 1.Dotacja celowa na pomoc finansową dla powiatu na przebudowę drogi powiatowej Radostowo-Studzianka-Frączki na kwotę 769.000,99 zł , 2.Modernizacja i przebudowa dróg gminnych na kwotę 1.203.000 zł w tym : -modernizacja drogi gminnej Krokowo-Lamkowo na kwotę 557.000 zł , -przebudowa drogi gminnej ul.Polna-Kasztanowa ( rok 2008- dokumentacja ) na kwotę 20.000 zł , -przebudowa drogi gminnej ul.Parchimowicza- Barczewska ( rok 2008- dokumentacja ) na kwotę 20.000 zł , -przebudowa drogi gminnej Studzianka ( rok 2008- dokumentacja ) na kwotę 20.000 zł , -modernizacja dróg gminnych , z tego a) kopanie rowów koparką , kwota 100.000 zł , -zakup i dostawa kruszywa do modernizacji dróg gminnych, kwota 150.000 zł , -zakup materiałów chodnikowych do przebudowy chodników w ciągach dróg gminnych , kwota 336.000 zł . 1.1.2. część II - na zadania pozostałe kwota 184 270,00 zł: 1.Modernizacja targowiska przy ul. Kolejowej na targowisko miejskie , kwota 60.000 zł, 2.Modernizacja oświetlenia ulicznego parkowego, kwota 57.270 zł , 3.Modernizacja i wyposażenie Placu zabaw przy ul Rycerskiej- Asnyka, kwota 30.000 zł , 4.Modernizacja ( II etap) budynku szatni na stadionie miejskim wraz z wykonaniem elektrycznego ogrzewania, kwota 37.000 zł . 1.1.3.część III- na zadania pozostałe 237 000,00 zł: 1.Dotacja dla Zakładu Administracji Domów Mieszkalnych ( własny zakład budżetowy) na zakup samochodu do zbierania odpadów komunalnych, kwota 140.000 zł , 2.Dokumentacja na adaptację budynku po internacie w Jezioranach, ul. Kajki 11 na budynek mieszkalny komunalny, kwota 97.000 zł , 1.2. Kredyt zostanie uruchomiony w następujących transzach: - część I na zadania drogowe: a.02.09.2008r. - 1 746 000,99 zł b.10.09.2008r. - 166 000,00 zł c.10.11.2008r. - 20 000,00 zł d.15.12.2008 r. - 40 000,00 zł - część II na zadania pozostałe: a.02.09.2008r. - 102 000,00 zł b.30.09.2008r. - 82 270,00 zł -część III na zadania pozostałe: a.02.09.2008r. - 140 000,00 zł b.30.09.2008r. - 97 000,00 zł 1.3. Okres spłaty kredytu od 28.02.2009 r. do 25.12.2016 r. 1.4. Karencja w spłacie rat kapitałowych: -cześć I - w kredycie drogowym do 19.04.2009r. -cześć II - w pozostałym kredycie do 27.02.2009r. -część III - w pozostałym kredycie do 27.02.2009r. 1.5. Spłata rat kapitałowych: CZĘŚĆ I. KREDYT NA ZADANIA DROGOWE: L.p. Termin spłaty Kwota raty kapitałowej 1. 20.04.2009r. - 43 000,99 zł 2. 20.05.2009r.- 43 000,00 zł 3. 20.08.2009r.- 43 000,00 zł 4. 20.10.2009r.- 43 000,00 zł 5. 2010 rok do 20 kwietnia - 40 000,00 zł do 20 maja - 40 000,00 zł do 20 sierpnia - 40 000,00 zł do 20 października- 40 000,00 zł 6. Od 2011 roku do 2014 roku, w każdym roku: do 20 kwietnia - 65 000,00 zł do 20 maja - 65 000,00 zł do 20 sierpnia - 65 000,00 zł do 20 października- 65 000,00 zł 7. Od 2015 do 2016 roku do 20 kwietnia - 75 000,00 zł do 20 maja - 75 000,00 zł do 20 sierpnia - 75 000,00 zł do 20 października- 75 000,00 zł CZEŚĆ II. KREDYT NA ZADANIA POZOSTAŁE: 1. 28.02.2009r.- 6 270,00 zł 2. 20.06.2009r.- 5 000,00 zł 3. 20.10.2009r.- 5 000,00 zł. 4. 20.11.2009r.- 5 000,00 zł 5. 28.02.2010r.- 7 500,00 zł 6. 20.06.2010r.- 7 500,00 zł 7. 20.08.2010r.- 7 500,00 zł 8. 25.12.2010r.- 7 500,00 zł 9. 28.02.2011r.- 6 625,00 zł 10. 20.06.2011r.- 6 625,00 zł 11. 20.08.2011r.- 6 625,00 zł 12. 25.12.2011r.- 6 625,00 zł 13. 28.02.2012r.- 6 625,00 zł 14. 20.06.2012r.- 6 625,00 zł 15. 20.08.2012r.- 6 625,00 zł 16. 25.12.2012r.- 6 625,00 zł 17. 28.02.2013r.- 10 000,00 zł 18. 20.06.2013r.- 10 000,00 zł 19. 20.08.2013r.- 10 000,00 zł 20. 25.12.2013r.- 10 000,00 zł 21. 28.02.2014r.- 10 000,00 zł 22. 20.06.2014r.- 10 000,00 zł 23. 20.08.2014r.- 10 000,00 zł 24. 25.12.2014r.- 10 000,00 zł CZĘŚĆ III. KREDYT NA ZADANIA POZOSTAŁE: 1. 28.02.2009r.- 25 000,00 zł 2. 20.06.2009r.- 25 000,00 zł 3. 20.10.2009r.- 25 000,00 zł 4. 20.11.2009r.- 25 000,00 zł 5. 28.02.2010r.- 27 500,00 zł 6. 20.06.2010r.- 27 500,00 zł 7. 20.08.2010r.- 27 500,00 zł 8. 25.12.2010r.- 27 500,00 zł 9. 28.02.2011r.- 3 375,00 zł 10. 20.06.2011r.- 3 375,00 zł 11. 20.08.2011r.- 3 375,00 zł 12. 25.12.2011r.- 3 375,00 zł 13. 28.02.2012r.- 3 375,00 zł 14. 20.06.2012r.- 3 375,00 zł 15. 20.08.2012r.- 3 375,00 zł 16. 25.12.2012r.- 3 375,00 zł 1.6. Spłata odsetek w ratach miesięcznych począwszy od następnego miesiąca od postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego 1.7.Kredyt zostanie uruchomiony w okresie 3 dni po podpisaniu umowy kredytowej 1.8. Oprocentowanie zmienne wg stopy WIBOR 3M powiększone o stałą marżę banku 1.9. Stała marża bankowa 1.10. Ze względu na niezakończone procedury przetargowe na niektóre zadania wysokość transz wypłat kredytu może być pomniejszona lub wstrzymana przez Zamawiającego z pisemnym wyprzedzeniem o jeden dzień przed planowanym terminem wypłaty transzy. 1.11.Kredytem mogą być sfinansowane wydatki poniesione w roku 2008 przed podpisaniem umowy kredytowej. 2. Zabezpieczenie - weksel in blanco z deklaracją wekslową. 3. Celem przygotowania oferty zamawiający prześle następujące dokumenty: - uchwałę Nr XV/171/08 Rady Miejskiej w Jezioranach z dnia 15 lipca 2008 rokuw sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego złotowego. - sprawozdania: RB-NDS, Rb-N, Rb-z - za 2007 rok i I kwartał 2008 roku. - opinię Regionalnej Izby Obrachunkowej o możliwości sfinansowania deficytu budżetowego Gmin oraz udostępni: budżet Gminy na 2008r. jest dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego pod adresem: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl 4. Wymagany termin realizacji zamówienia - uruchomienie kredytu w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy. 5. ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE PRAWO: -nie wykorzystania w całości kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat, -wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat z tytułu skrócenia okresu kredytowania, -zrefundowania z kredytu wydatków poniesionych przed zawarciem umowy kredytowej, -przelania kredytu na rachunek wskazany przez zamawiającego.. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-0. II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 718660.12 PLN. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE · Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA Część NR: 1 Nazwa: Część I - Kredyt na zadania drogowe. V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2008. V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4. V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: · Bank Ochrony Środowiska Oddzial w Olsztynie, Plac Konsulatu Polskiego 6, 10-900 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie. V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT) · Cena wybranej oferty: 664802.96 · Oferta z najniższą ceną: 664802,96 oferta z najwyższą ceną: 726499,56 · Waluta: PLN. Część NR: 2 Nazwa: Kredyt na zadania pozostałe. V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2008. V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4. V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: · Bank Ochrony Środowiska Oddział w Olsztynie, Plac Konsulatu Polskiego 6, 10-900 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie. V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT) · Cena wybranej oferty: 46919,76 · Oferta z najniższą ceną: 46919,76 oferta z najwyższą ceną: 52710,71 · Waluta: PLN. Część NR: 3 Nazwa: Kredyt na zadania pozostałe V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2008. V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4. V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: · Bank Ochrony Środowiska Oddział w Olsztynie, Plac Konsulatu Polskiego 6, 10-900 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie. V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT) · Cena wybranej oferty: 26877,39 · Oferta z najniższą ceną: 26877,39 oferta z najwyższą ceną: 29698,88 · Waluta: PLN.
Numer ogłoszenia: 228429 - 2008; data zamieszczenia: 22.09.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Anna Gleszczyńska |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Anna Gleszczyńska |
Data wprowadzenia: | 2008-09-22 11:22:54 |
Opublikował: | Anna Gleszczyńska |
Data publikacji: | 2008-09-22 11:25:39 |
Ostatnia zmiana: | 2008-09-22 11:26:18 |
Ilość wyświetleń: | 1713 |