OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran , Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392748, fax. 089 5392760.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Potryty.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z pkt 3 SIWZ Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Potryty. 3.1. Zakres: 1.Rurociąg tłoczny PE O 50 - 763 mb 2.Rurociąg tłoczny PE O 90 - 3786 mb 3.Rurociąg grawitacyjny PCV O 200 - 733 mb 4.Rurociąg grawitacyjny PCV O 160 - 122 mb 5.Studnie z kręgów betonowych O 1200 - 14 szt 6.Studnie z tworzyw sztucznych PVC/PE O 425 - 29 szt 7.Wodociąg z rur PCV O90 - 13 mb 8.Przepompownie ścieków: - P1 z polimerobetonu D= 1500 mm H = 4300 mm - P2 z polimerbetonu D = 1200 mm H = 5500 mm - P3 z polimerbetonu D = 1200 mm H = 3900 mm - Przepompownie przydomowe - szt. 6 D = 600 mm H = 2500 mm 9.Do budowanej kanalizacji sanitarnej przyłączyć istniejące przykanaliki w obrębie osiedla po PPGR. 10.Przykanaliki od przepompowni przydomowych i zasilanie w energię elektryczną przepompowni ścieków właściciele nieruchomości wykonają we własnym zakresie. 11.Po stronie Wykonawcy leży wykonanie instalacji elektrycznej zalicznikowej do przepompowni P1, P2 i P3: - P1 - ok. 105 mb ( od szafki złączowo - pomiarowej do przepompowni). - P2 - ok. 1 mb (od szafki złączowo - pomiarowej do przepompowni). - P3 - ok. 35 mb( od szafki złączowo - pomiarowej do przepompowni). 12.Rozruch technologiczny kanalizacji sanitarnej i przepompowni ścieków( łącznie z przydomowymi). 13.Obsługa geodezyjna inwestycji (tyczenie trasy, pomiary, zatwierdzony pomiar powykonawczy w 3 egzemplarzach) . 3.2. Integralną częścią niniejszego opisu przedmiotu zamówienia są: 1. Dokumentacja projektowa - opis 2. Dokumentacja projektowa - mapy 3. Dokumentacja projektowa - profile 4. Informacja BIOZ 5. Dokumentacja elektryczna przepompowni 6. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 7. Przedmiar robót na kanalizację sanitarną 8. Przedmiar robót na wykonanie instalacji elektrycznej w przepompowniach.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 10 000,00 zł Wadium może być wniesione na warunkach określonych w ustawie. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Spółdzielczy Bank Ludowy Olsztyn Oddział w Jezioranach, nr konta 46 8858 1011 9002 0000 0417 8902. Na przelewie należy umieścić informację Oferta - KS Potryty(dołączyć dowód wpłaty do oferty).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z pkt 8. SIWZ Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.1. Warunki: 8.1.1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 8.1.2. Opis warunków: 1.Wykonawca dysponuje personelem odpowiadającym za realizację zamówienia oraz kierownikiem budowy z uprawnieniami w specjalności budowy sieci kanalizacji wodno-kanalizacyjnej i robót elektrycznych 2.Wykonał sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami ścieków o długości nie mniejszej niż 6 km (długość liczona łącznie z ostatnich 5 lat) 3.Wykonawcy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy PZP 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP 5.Nie zalegają z opłatami na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne 6.Wykonawca prowadzi działalność w zakresie objętym zamówieniem 7.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania 8.Polisa ubezpieczeniowa OC w zakresie prowadzonej działalności stwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 PLN - ważność polisy na cały okres wykonania zamówienia. 9.Udziela gwarancji na minimum 36 miesięcy. 10.Dysponuje niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia. 11.Załączy dowód wniesienia wadium 8.1.3. Ocena spełnienia warunków: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z pkt 9 SIWZ 9.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.Oferta sporządzona na formularzu ofertowym lub innym, ale zawierającym wszystkie elementy zawarte we wzorze formularza - zał. Nr 1 2.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 -3 ustawy [ zał. Nr 2]; 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru(KRS) lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, m jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej [wystawiony(e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; 4.Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych. 5.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego [na formularzu ofertowym - zał. Nr 1]; 6.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem skladeki na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne na rzecz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego [na formularzu ofertowym - zał. Nr 1]; 7.Wykaz robót tj. Wykonawca w latach : 2004, 2005, 2006, 2007 i 2008, a jeżeli okres działalności jest krótszy to z tego okresu, wykonał sieci kanalizacji sanitarnej o długości nie mniejszej niż 6 km (długość liczona łącznie z ostatnich 5 lat) - wykaz robót z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania warz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Rreferencje załączyć do zał. Nr 3). 8.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych o których mowa w pkt. 8.1.2.1 do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika nr 4. 9.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia o których mowa w pkt. 8.1.2.1 niniejszej specyfikacji i są wpisane na listę samorządu zawodowego (potwierdzone zaświadczeniem) załączyć do zał. Nr 4. 10.Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia: minimum 3 koparki w tym 2 gąsiennicowe i inny niezbędny sprzęt- zał. Nr 5]; 11.Oświadczenie o zapoznaniu się terenem obrębu Potryty, na którym będą prowadzone roboty budowlane [na formularzu ofertowym - zał. Nr 1]; 12.Oświadczą, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych [ zał. Nr 6]; 13. Oświadczą,że nie byli karani w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 i art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy PZP [zał. Nr 7]; 14.Polisa ubezpieczeniowa OC w zakresie prowadzonej działalności stwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 PLN - ważność polisy na cały okres wykonania zamówienia. 15.Udziela gwarancji na minimum 36 miesięcy. 16.Oświadczenie, że zapoznał się ze SIWZ i nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz zdobył konieczne informacje potrzebne do przygotowania oferty [na formularzu ofertowym - zał. Nr 1]; 17. Akceptacja warunków projektu umowy [załącznik nr 8] 18. Dokument potwierdzającego wpłatę wadium 19.Proponowany harmonogram rzeczowo-finansowy z terminem rozpoczęcia robót od dnia podpisania umowy 9.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9.1.3/, 9.1.5/ i 9.1.6/ dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 9.3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscu zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9.2 - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego dla kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy ważności dokumentów jak opisane w pkt. 9.2 : a), b) i c).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany pokój nr 19 (sekretariat Urzędu).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).