Jeziorany: Przebudowę dróg powiatowych: Nr 1475N w Dercu i 1535N w Wójtówku
Numer ogłoszenia: 119747 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran , Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392748, faks 089 5392760.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowę dróg powiatowych: Nr 1475N w Dercu i 1535N w Wójtówku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.przebudowa drogi powiatowej Nr 1475N w miejscowości Derc, polegająca na budowie zatoki/pętli autobusowej przylegającej do nawierzchni ulicy i budowie chodników dla pieszych, poszerzenie jezdni do 5m i wykonanie nowej nawierzchni ścieralnej z betonu asfaltowego - szczegółowy zakres robót w przedmiarze robót. -zał. Nr 7 do SIWZ, 2.przebudowa drogi powiatowej Nr 1535N w miejscowości Wójtówko, polegająca na budowie zatoki autobusowej przylegającej do nawierzchni ulicy, budowie chodników dla pieszych i wykonaniu nowej nawierzchni ścieralnej z betonu asfaltowego - szczegółowy zakres robót w przedmiarze robót -zał. Nr 8 do SIWZ zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik 9 (Derc) i 10 (Wójtówko) do SIWZ. 3.Obsługa geodezyjna inwestycji (tyczenie i pomiar powykonawczy)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od pobierania wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy - art.22 ust.1 Pzp: 1/posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1/ W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności. a/ Spełniają warunki udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp; b/ Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; c/ Nie zalegają na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 2/ W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a/Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zadanie tożsame z przedmiotem niniejszego zamówienia b/dysponują potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia; c/dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w branży drogowej 3/ W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a/Złożą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania z art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp. 4/ W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a/ Złożą oświadczenie, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia 1.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wymaganych warunków: 1/Ocena spełniania w/w warunków wymaganych od Wykonawców opisanych w pkt 1 niniejszego rozdziału, zostanie dokonana na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale 9, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 2/Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3/Nie złożenie wymaganych dokumentów i oświadczeń będzie skutkować, na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. 4/Ofertę wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, uznaje się za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu opisanych w rozdziale 8: 1)Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) 2)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji. 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego - (zał. nr 1), 5)Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne na rzecz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - (zał. nr 1), 6)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje), według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji. 1 zadanie tożsame z przedmiotem niniejszego zamówienia. 7)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, tj. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w branży drogowej według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji. 8)Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 9)Dokumenty stwierdzające, że osoby o których mowa w pkt 7 posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające przynależności tej osoby do izby i ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (dotyczy kierowników robót i kierownika budowy). 10)Kosztorys ofertowy 11)Gwarancję na wykonanie przedmiotu zamówienia - 36 miesięcy. Uwaga: dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt 3 i 9 mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2.Wykonawca musi złożyć formularz ofertowy zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy złożyć pełnomocnictwo wraz z zakresem umocowania, podpisane przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 5.Zamówienia wspólne (konsorcja) a/Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W takim przypadku należy złożyć wraz z ofertą pełnomocnictwo z zakresem umocowania. Pełnomocnictwo winno określać także Wykonawców, którzy ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia wraz z określeniem wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia. b/Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. c/ Jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę wykonawców - art. 23 ust.4. Zaleca się załączenie umowy do oferty. Uwaga: w przypadku pełnomocnictw mogą być one przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6.Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do złożenia dokumentów wymienionych w rozdziale 9 pkt 1 ppkt 1 i 2. 7.Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom realizację części przedmiotu zamówienia, ma obowiązek wskazać tę część zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do specyfikacji. 8.Wezwanie do uzupełnienia dokumentów. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli w/w dokumentów albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, sekretariat pokój nr 19.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).