Ogłoszenie
Jeziorany: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu złotowego na finansowanie planowanego deficytu na kwotę 167 660 zł - kredyt 10
Numer ogłoszenia: 243233 - 2009; data zamieszczenia: 14.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran , Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392748, faks 089 5392760.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu złotowego na finansowanie planowanego deficytu na kwotę 167 660 zł - kredyt 10.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu złotowego na finansowanie planowanego deficytu na kwotę 167 660,00 zł - kredyt 10 z przeznaczeniem na: 1.przebudowa torowiska na drogę wewnętrzną - 55 000,00 zł, 2.przebudowa muru ceglanego ażurowego i oporęczowania od mostu w ul. Mostową - 3 660,00 zł, 3.zakup kotła co do SP Jeziorany - 19 000,00 zł 4.odwodnienie cmentarza komunalnego - 30 000,00 zł, 5.modernizacja zieleńca przy cmentarzu komunalnym - 40 000,00 zł 6.dokumentacja na odbudowę świetlicy w Kiersztanowie - 20 000,00 zł.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od pobierania wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy - art.22 ust.1 Pzp: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. B.Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z póżn. zm.), w tym w szczególności nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2. 2.Bank państwowy, konsorcjum bankowe lub bank utworzony na podstawie ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz. U. z 2002r. Nr 72, poz. 665) oraz innych przepisów prawa obowiązujących w RP. 3. Za spełnienie warunków udziału w postępowaniu uważać się będzie wykonawców: 1)o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt.1 - aktualny odpis z właściwego rejestru potwierdzający, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujący osoby upoważnione do dokonania czynności prawnych o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 potwierdzony odpowiednimi dokumentami, wymienionymi dalej, 2)o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 - nie zaleganie z bieżącą zapłatą podatków - US i ZUS, 3)o których mowa w art. 22 ust.1 pkt. 4 - nie podleganie wykluczeniu z zamówieniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 oraz ust. 2 pkt. 1 prawa zamówień publicznych,. 4.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt 9 SIWZ, wg formuły: spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 5.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli zaświadczeń, oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Punkty ze Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: 9.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1)Ofertę na formularzu wg wzoru określonego w załączniku Nr 1 do SIWZ lub ofertę zawierającą wszystkie elementy wzoru zał. nr 1 do siwz.. Wymagana forma dokumentu - oryginał. 2)Przygotować i załączyć formularz kalkulacji kosztów kredytu w oparciu o podane informacje w SIWZ w wersji elektronicznej zgodnie ze wzorem przedstawionym w załączniku nr 4 do SIWZ lub kalkulacje, która będzie zawierała wszystkie elementy ze wzoru zał. nr 4 3)Załączyć projekt umowy kredytowej zgodnie z pkt. 22 SIWZ (w formie papierowej i elektronicznej). 4)Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp oraz że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2. wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 i3 do SIWZ, Wymagana forma dokumentu - oryginał; b)aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego, uprawniający do wystąpienia w obrocie prawnym i gospodarczym wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę c)Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego - zał. Nr 1- druk oferty; d)Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne na rzecz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - zał. Nr 1- druk oferty; 5) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza (zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie - Dz. U. z 2002r. Nr 42, poz.369 z późn. zm.). 6) W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie - należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza (zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie - Dz. U. z 2002 r. Nr 42, poz. 369, z poźn. zm.). 9.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9.1.4 c dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 9.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscu zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9.2 - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego dla kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nieodpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego i w siedzibie Urzędu Miejskiego w Jezioranach, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, pokój 6 - 7 w godzinach pracy urzędu..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2009 godzina 10:20, miejsce: Urząd Miejski w Jezioranach, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, pokój nr 19 - sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Anna Gleszczyńska |
Data utworzenia: | 2009-12-15 08:26:09 |
Wprowadził do systemu: | Anna Gleszczyńska |
Data wprowadzenia: | 2009-12-15 08:26:38 |
Opublikował: | Anna Gleszczyńska |
Data publikacji: | 2009-12-15 08:27:09 |
Ostatnia zmiana: | 2009-12-15 08:27:31 |
Ilość wyświetleń: | 1586 |