Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 234843-2009 z dnia 2009-12-07 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Jeziorany
Zaciągnięcie długoterminowego kredytu złotowego na finansowanie planowanego deficytu na kwotę 110.000,00 zł - kredyt 8 Kwota kredytu - 110.000,00 zł będzie przeznaczona na przebudowę placów przyszkolnych
Termin składania ofert: 2009-12-17


Jeziorany: Zaciągnięcie długoterminowego

kredytu złotowego na finansowanie planowanego

deficytu na kwotę 110.000,00 zł - kredyt 8. II.1.2)

Rodzaj zamówienia: usługi.

Numer ogłoszenia: 8907 - 2010; data

zamieszczenia: 13.01.2010

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 234843 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392748, faks 089 5392760.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu złotowego na finansowanie planowanego deficytu na kwotę 110.000,00 zł - kredyt 8. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu złotowego na finansowanie planowanego deficytu na kwotę 110.000,00 zł - kredyt 8. Kwota kredytu - 110.000,00 zł będzie przeznaczona na przebudowę placów przyszkolnych...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 12841.29 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

·         Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

·         Bank Spółdzielczy w Mikołajkach, Mikolajki, ul. Kajki 1, 11-730 Mikołajki, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

·         Cena wybranej oferty: 12841,29

·         Oferta z najniższą ceną: 12841,29 oferta z najwyższą ceną: 12841,29

·         Waluta: PLN.