Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 243233-2009 z dnia 2009-12-14 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Jeziorany
Zaciągnięcie długoterminowego kredytu złotowego na finansowanie planowanego deficytu na kwotę 167 660,00 zł - kredyt 10 z przeznaczeniem na: 1.przebudowa torowiska na drogę wewnętrzną - 55 000,00 zł, 2.przebudowa muru ceglanego...
Termin składania ofert: 2009-12-22


Jeziorany: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu złotowego na finansowanie planowanego deficytu na kwotę 167 660 zł - kredyt 10.
Numer ogłoszenia: 8955 - 2010; data zamieszczenia: 13.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 243233 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392748, faks 089 5392760.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu złotowego na finansowanie planowanego deficytu na kwotę 167 660 zł - kredyt 10..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu złotowego na finansowanie planowanego deficytu na kwotę 167 660,00 zł - kredyt 10 z przeznaczeniem na: 1.przebudowa torowiska na drogę wewnętrzną - 55 000,00 zł, 2.przebudowa muru ceglanego ażurowego i oporęczowania od mostu w ul. Mostową - 3 660,00 zł, 3.zakup kotła co do SP Jeziorany - 19 000,00 zł 4.odwodnienie cmentarza komunalnego - 30 000,00 zł, 5.modernizacja zieleńca przy cmentarzu komunalnym - 40 000,00 zł 6.dokumentacja na odbudowę świetlicy w Kiersztanowie - 20 000,00 zł..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 15105.34 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Mikołajkach, Mikołajki, ul. Kajki 1, 11-730 Mikołajki, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 15105,34
  • Oferta z najniższą ceną: 15105,34 oferta z najwyższą ceną: 15105,34
  • Waluta: PLN.