Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 243233-2009 z dnia 2009-12-14 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Jeziorany
Zaciągnięcie długoterminowego kredytu złotowego na finansowanie planowanego deficytu na kwotę 167 660,00 zł - kredyt 10 z przeznaczeniem na: 1.przebudowa torowiska na drogę wewnętrzną - 55 000,00 zł, 2.przebudowa muru ceglanego...
Termin składania ofert: 2009-12-22
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 243233 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392748, faks 089 5392760.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu złotowego na finansowanie planowanego deficytu na kwotę 167 660 zł - kredyt 10..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu złotowego na finansowanie planowanego deficytu na kwotę 167 660,00 zł - kredyt 10 z przeznaczeniem na: 1.przebudowa torowiska na drogę wewnętrzną - 55 000,00 zł, 2.przebudowa muru ceglanego ażurowego i oporęczowania od mostu w ul. Mostową - 3 660,00 zł, 3.zakup kotła co do SP Jeziorany - 19 000,00 zł 4.odwodnienie cmentarza komunalnego - 30 000,00 zł, 5.modernizacja zieleńca przy cmentarzu komunalnym - 40 000,00 zł 6.dokumentacja na odbudowę świetlicy w Kiersztanowie - 20 000,00 zł..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 15105.34 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bank Spółdzielczy w Mikołajkach, Mikołajki, ul. Kajki 1, 11-730 Mikołajki, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 15105,34
- Oferta z najniższą ceną: 15105,34 oferta z najwyższą ceną: 15105,34
- Waluta: PLN.