Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 265376-2010 z dnia 2010-08-26 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Jeziorany
1.Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest usługa na: Zaciągnięcie kredytu krótkoterminowego złotowego na realizację inwestycji Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Tłokowie w kwocie 1 413 078,00 zł. ...
Termin składania ofert: 2010-09-06

Jeziorany: Zaciągnięcie kredytu krótkoterminowego złotowego na realizację inwestycji Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Tłokowie w kwocie 1 413 078,00 zł
Numer ogłoszenia: 316434 - 2010; data zamieszczenia: 04.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 265376 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., ul. Kościuszki 23, 11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 718 13 52, faks 089 718 26 77.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o. o. ze 100 % udziałem Gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie kredytu krótkoterminowego złotowego na realizację inwestycji Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Tłokowie w kwocie 1 413 078,00 zł.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa na: Zaciągnięcie kredytu krótkoterminowego złotowego na realizację inwestycji Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Tłokowie w kwocie 1 413 078,00 zł. Projekt jest realizowany w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013 z przeznaczeniem na sfinansowanie: - budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Tłokowe - pełnienie nadzoru inwestorskiego przy budowie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Tłokowie 2. Kredyt w kwocie 1 413 078,00 zł zostanie uruchomiony w 4 transzach: - 15.09.2010 r . - kwota 448 670,24 zł, - 29.10.2010 r . - kwota 247446,50 zł , - 30.11.2010 r. - kwota 423 986,12 zł , - 15.12.2010 r. - kwota 292 975,14 zł, 3. Okres spłaty kredytu : kredyt zostanie spłacony jednorazowo, po otrzymaniu przez Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Jezioranach dofinansowania do 30.09.2011r. 4. Rok obrachunkowy: 365 dni. 5. Karencja w spłacie rat kapitałowych: 30.09.2011 r. 6. Spłata odsetek w ratach miesięcznych - od następnego m-ca od wpływu środków kredytu na r-k spółki. 7. Oprocentowanie zmienne wg stopy WIBOR 3 M na dzień 03.09.2010 r. 8. Stała marża bankowa. 9. Kredyt może być przeznaczony na refundację wydatków poniesionych w roku 2010 przed podpisaniem umowy kredytowej. 10. ZABEZPIECZENIE kredytu- weksel własny in blanco z deklaracją wekslową, poręczenie Gminy Jeziorany. 11. Zastrzega się prawo : - niewykorzystania kredytu, gdy zadanie będzie zrealizowane na mniejszą wartość bez ponoszenia dodatkowych opłat , - zmianę terminu osiągnięcia efektu inwestycyjnego , - zmianę zakresu rzeczowego inwestycji wskutek zmiany projektu budowlanego , - wypowiedzenia w całości lub w części umowy w trakcie okresu kredytowania w przypadku zmiany taryfy opłat i prowizji . - zawierania aneksów bez opłat . 12. Zamawiający udostępni na własnej stronie internetowej: - bilans za 2009 rok i I kwartał 2010 roku - rachunek zysków i strat za 2009 rok i I kwartał 2010 roku - uchwała Walnego Zgromadzenia w sprawie zaciągania kredytu - Zarządzenie nr 61/10 Burmistrza Jezioran z dnia 28.07.2010r. w sprawie udzielenia poręczenia Zakładowi Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Jezioranach kredytu w kwocie 1 413 078,00 zł. 13. Wykonawca przygotuje projekt umowy kredytowej, który będzie zawierał wszystkie elementy niniejszej siwz..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
  • Bank Spółdzielczy w Mikołajkach, ul. Kajki 1, 11-730 Mikołajki, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
.         Cena wybranej oferty: 74367,73
.         Oferta z najniższą ceną: 74367,73 / Oferta z najwyższą ceną: 74367,73
.         Waluta: PLN.