U C H W A Ł A   Nr  XIV/104/2012

Rady  Miejskiej  w  Jezioranach

z dnia   29 lutego 2012

w  sprawie zmian w budżecie gminy na  2012 rok

 

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt 9 lit." d" oraz lit." i " ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591; z późn. zm.) oraz art. 211, art. 212, art. 214, art. 215, art. 222, art. 235, art. 236, art. 237, art. 239, art. 264 ust. 3  ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157 poz. 1240 z późn. zm.) w związku z art. 121 ustawy z dnia 27sierpnia 2009 r.- przepisy wprowadzające ustawę o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157 poz. 1241 z późn. zm.). Rada Miejska w Jezioranach uchwala co następuje:

               §   1.    Zwiększenie dochodów budżetowych o 765.000  zł ,zgodnie z zał. Nr 1  w związku z czym plan ogólny dochodów budżetu gminy na rok 2012 wynosi 26.395.675,09 zł. Dochody bieżące wynoszą 22.547.108,78 zł dochody majątkowe 3.848.566,31zł. W ogólnym planie dochodów zawiera się:

- plan dotacji na zadania zlecone 3.029.161 zł,

- dotacje na realizację zadań wspólnych realizowanych  na  podstawie porozumień  1.045.250 zł,

- dochody z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych 96.237 zł.

               § 2. 1.  Zwiększenie  wydatków  budżetowych  o kwotę 720.604,35 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 2,  w związku z czym plan ogólny wydatków budżetu gminy wynosi 30.651.041,12 zł , z których wydatki bieżące wynoszą 20.761.616,16 zł  , a w nich : wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń 9.787.142,89 zł ,wydatki na dotacje  876.209 zł  , wydatki na obsługę długu  600.000  zł,  wydatki majątkowe 9.889.424,96 zł, w tym  inwestycyjne9.680.424,96 zł zał. Nr 3.                   

2. W ogólnej kwocie wydatków mieszczą się  wydatki na:

  • zadania zlecone 3.029.161 zł, 
  •  wydatki  związane z  realizacją zadań wspólnych na podstawie zawartych porozumień w kwocie  1.145.250 zł

3.Wydatki na programy i   projekty  realizowane  ze środków pochodzących   z  funduszy strukturalnych  i Funduszu Spójności  w  wysokości  7.029.420,49 zł zgodnie z Zał. Nr 4.

§  3. Deficyt budżetu w wysokości  4.255.366,03 zł   planuje się pokryć  kredytem w kwocie 762.202,90 zł  oraz pożyczką w kwocie 3.493.163,13 zł. Uchwala się  przychody w wysokości    6.650.096,16 zł  oraz  rozchody w wysokości 2.394.730,13 zł zgodnie z załącznikiem  Nr 5.

§ 4. Dochody i wydatki związane z realizacją zadań  na podstawie porozumień z organami administracji rządowej  w  2012 r. wg zał. 6 i 6a.

§ 5. Dochody i wydatki związane z realizacją zadań  w drodze umów lub porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego  w  2012 r. wg zał. nr 7 i 7a.

§ 6.1. Limit zobowiązań na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu wynosi  4.255.366,03  zł , w tym  na finansowanie zadań realizowanych z udziałem środków UE  2.563.341,44 zł.        

            2. Limit zobowiązań  na spłatę wcześniej  zaciągniętych zobowiązań  z tytułu zaciągniętych kredytów  i  pożyczek wynosi  1.499.852,24 zł .

 § 7.  Określa się łączną kwotę  pożyczek udzielanych  w roku budżetowym 2012, w wysokości 658.056,56 zł .

§ 8. Prognozuje się łączną kwotę długu gminy na koniec roku budżetowego w wysokości  18.961.987,15 zł.

§ 9.Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia, obowiązuje w roku budżetowym 2012 i  podlega ogłoszeniu na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim.

 

                                                                                               Przewodniczący Rady Miejskiej

                                                                                                        Zbigniew Czabrycki