Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 262053-2014 z dnia 2014-12-19 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Jeziorany
1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie długoterminowego kredytu złotowego w kwocie 385.000,00 zł na spłatę kredytów i pożyczek zaciągniętych w latach poprzednich . 2. Kredyt w kwocie 385.000,00 zł. zostanie uruchomiony w...
Termin składania ofert: 2014-12-29
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 262053 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392748, faks 089 5392760.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu złotowego w kwocie 385.000,00 zł..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie długoterminowego kredytu złotowego w kwocie 385.000,00 zł na spłatę kredytów i pożyczek zaciągniętych w latach poprzednich . 2. Kredyt w kwocie 385.000,00 zł. zostanie uruchomiony w jednej transzy. 3. Okres spłaty kredytu : od 15.11.2015 r. do dnia 15.10.2025 r. 4. Rok obrachunkowy: 365 dni z uwzględnieniem roku przestępnego. 5. Karencja w spłacie rat kapitałowych - do 14.11.2015 r. 6. Terminy i wysokość spłat rat kredytu: SPŁATY: lp Data spłaty raty Wysokość raty SPŁATY: 15.11.2015 100 ROK 2015 100 15.09.2016 100 ROK 2016 100 15.08.2017 100 ROK 2017 100 15.07.2018 100 ROK 2018 100 15.06.2019 100 ROK 2019 100 15.02.2020 500 15.07.2020 500 Rok 2020 1.000 15.02.2021 2.500 15.07.2021 2.500 15.11.2021 2.500 15.12.2021 2.500 ROK 2021 10.000 15.02.2022 16.700 15.04.2022 16.700 15.07.2022 16.700 15.10.2022 16.700 15.12.2022 16.700 ROK 2022 83.500 15.04.2023 10.000 ROK 2023 10.000 15.01.2024 25.000 15.03.2024 25.000 15.07.2024 25.000 15.10.2024 25.000 15.11.2024 25.000 15.12.2024 25.000 Rok 2024 150.000 15.01.2025 26.000 15.03.2025 26.000 15.06.2025 26.000 15.07.2025 26.000 15.10.2025 26.000 Rok 2025 130.000 OGÓŁEM 385.000,00 7. Spłata odsetek w ratach miesięcznych - od następnego m-ca od wpływu środków kredytu na rachunek Gminy. 8 . Oprocentowanie zmienne wg stopy WIBOR 3 M na dzień 15 - 17.12. 2014 r. 2,06%, powiększone o stałą marżę banku. 9. Kredyt może być przeznaczony na refundację wydatków poniesionych w 2014 r. przed podpisaniem umowy kredytowej. 10. Prowizja nie może być wyższa niż 0,08% wartości kredytu. 11. Marża nie może być wyższa niż 2,56% wartości kredytu 12. Prowizja od kredytu płacona będzie jednorazowo w dniu zawarcia umowy. 13. Wykonawca (Bank) nie pobierze żadnych opłat dodatkowych poza prowizją i oprocentowaniem (składającym się ze stawki WIBOR 3M + stała marża banku). 14. ZABEZPIECZENIE kredytu - weksel własny in blanco z deklaracja wekslową. 15. Zastrzega się prawo do: - niewykorzystania kredytu, gdy zadanie będzie zrealizowane na mniejszą wartość bez dodatkowych opłat, - zmiany terminów i wysokości transz jego wykorzystania bez ponoszenia dodatkowych opłat, - zmiany terminów spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat, w tym: z możliwością skrócenia okresu spłaty ,wprowadzenie zmian w harmonogramie spłat rat (także zmian w skali roku ) z zachowaniem ostatecznego terminu spłaty , lub wydłużenia okresu spłaty do 3 lat z przyczyn spowodowanych sytuacją finansową gminy. - zawierania aneksów bez opłat. 16. Wykonawca przygotuje Projekt umowy w wersji papierowej, który musi zawierać wszystkie elementy SIWZ, łącznie z wpisaniem paragrafu o treści: Integralną częścią niniejszej umowy jest SIWZ z dnia 19.12.2014 r. znak: BR-ZP.271.10.2014 i złożona oferta z dnia .............11.2014 r., a także z zapisami Rozdziału 16 siwz. 17. Zamawiający podda się egzekucji do wysokości wynikającej z wewnętrznych regulacji Wykonawcy. 18. Skarbnik dokona kontrasygnaty na wekslach i deklaracjach wekslowych, umowach kredytowych i oświadczeniach o poddaniu się egzekucji....
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
· Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
· Bank Spółdzielczy w Mikołajkach ul. Kajki 7 Oddział w Mrągowie, Brzozowa 16, 11-700 Mrągowo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 136178,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
· Cena wybranej oferty: 164716,12
· Oferta z najniższą ceną: 164716,12 / Oferta z najwyższą ceną: 164716,12
· Waluta: PLN.